مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

همسرم میخواهد طلاق بگیرد

187 بازدید
سوال شده Mar 15, 2021 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط بی نام
درود

همسرم از دست بنده برای بعضی از کوتاهی ها که به ایشان حق میدهم میخواهند از بتده طلاق بگیرند و یک فرزند 6 ساله دارم چکار کنم که به زندگی برگرده و بنده به ایشون قول داده ام دیگر کوتاهی نخواهم کرد

بدرود
1 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 15, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مورد نیاز است که با شما و همسرتان هردو به صورت حضوری صحبت کنیم و این کوتاهی ها و دلایل همسرتان را برای تصمیم گیری برای جدایی مورد بررسی دقیق قرار بدهیم تا بتوانیم در این زمینه به بازسازی بهتر این شرایط کمک کنیم.

آنچه همسرتان تجربه کرده اند از اهمیت زیادی برخودار می باشد در کنار ابراز پشیمانی شما و تمایل به جبران بهتر است به ایشان بیان کنید که فرصت یک دوره زوج درمانی را به هردویتان بدهند تا بتوانید در کنار متخصص تصمیم گیری بهتری داشته باشید .

در مورد فرزندتان بهتر است که به هیچ وجه او را وارد بحث های خود نکنید و در مقابل او در مورد اینکه مسائل صحبت نکنید او بعد از تصمیم گیری نهایی شما با همراهی هردوی شما و به کمک متخصص می تواند اگر تصمیم به جدایی گرفتید با آن روبرو شود و یا برای ادامه نیز بهتر است بررسی شود که این مشکلات چه تاثیری بر او داشته و شرایط کودکتان نیز ارزیابی و اگر مشکل وجود دارد رفع شود.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,871 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 198 بازدید
0 پاسخ 113 بازدید
0 پاسخ 222 بازدید
سوال شده ژوئن 14, 2021 در اعتیاد و درمان ها توسط آنـیــا
1 پاسخ 180 بازدید
1 پاسخ 66 بازدید
...