مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

۵ساله عاشق پسرخالم شدم

273 بازدید
سوال شده ژوئیه 4, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط نسرین
سلام
من ۱۷ سالمه و ۳ ماه دیگه ۱۸ سالم میشه و از ۵ سال پیش عاشق پسرخالم شدم اوایل بی محلی میکردم میگفتم این احساسات دوران نوجوانیه و میگذره اما الان ۵ سال گذشته و ذره ای از عشقم به اون کم نشده مطمئنم اگه این عشق فقط هوس نوجوانی بود توی حداکثر یک سال از بین میرفت نه اینکه ۵ سال ادامه پیدا کنه
اون ۲۶ سالشه و هر هفته همدیگه رو میبینیم هر بار میبینمش دیوونه میشم اعصابم خورد میشه که ندارمش با خودم میگم دیگه جایی نمیرم مه اون هست اما آماده میشم برای آخر هفته که میریم خانوادگی بیرون و اون هم هست
هربار کنارشم همش نگاهم تو نگاهش قفل میشه اصلا نمیتونم چشم ازش بردارم و این منو دیوونه میکنه
لطفا راهنماییم کنید امسال کنکور دارم و به خاطر این موضوع اصلا حوصله ندارم درس بخونم
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 4, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما نسرین جان

ببین عزیزم احساساتی که داری قابل احترام هست و قرار نیست که این احساسات نادیده گرفته شود اما شما نیاز است که به شرایط سنی و رشدی خودت و اولویت هایی که در این سن داری نیز توجه داشته باشید .

در این مسیر خیالپردازی و معنا دهی شما به این احساسات و نگاه ها می تواند سالها شما را در این احساس نگهدار اما اگر به این احساسی که دارید احترام بگذارید اما بدانید که در شرایط فعلی اولویت زندگیتان چیست و بیشتر برنامه روزانه شما به چه چیزهایی اختصاص دارد می توانید به مرور نتیجه گیری بهتری داشته باشید .

در کنار اینکه خب این آقا نیز شما را می شناسند و اگر احساس مشترکی داشته باشند و یا هدفی می توانند در این مسیر گام بردارند پس بهتر است فعلا بر اولویت های دیگرتان تمرکز کنید و تصمیم گیری در مورد این احساسات را به آینده و شرایط سنی و رشدی بهتر اختصاص بدهید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,118 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 580 بازدید
1 پاسخ 421 بازدید
2 پاسخ 601 بازدید
1 پاسخ 337 بازدید
1 پاسخ 237 بازدید
0 پاسخ 132 بازدید
...