مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خستم....انگار دارم خواب میبینم یه کابوس تلخ که پایان نداره

249 بازدید
سوال شده سپتامبر 11, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط Mobina
سلام الان ساعت چهار صبحه تا همین الان داشتم گریه میکردم اصلا اینروزا حالم خوب نیست سه هفته پیش گوشیم گم شد هفته بعدشم کل خونوادم کرونا گرفتن الان دو هفتست خونم من مریض نیستم ولی بیرون نمیرم تو اتاق خودمو حبس میکنم که بیماری نگیرم ازشون....امسال کنکور دارم کلی کتاب و فلان باید بخرم پول ندارم خونوادم حامیم نیستن به هیچ وجه چند وقته رفیقامو که تنها امیدمن ندیدم از تنهایی و فلاکت واقعا خسته شدم از وقتی این کرونا اومد روح منو افسرده کرد به خدا دو ساله هیچی از زندگی نفهمیدم انگار تو مثلث برمودا گیر افتادم انگار دو ساله زمان ایستاده حتی گذرشو حس نمیکنم زندگیم انقدر روتین و مسخره شده که با خودم میگم الان هدف من از زنده بودن چیه؟ بشینم هر روز تو خونه تو گوشی مامانم بگردم و بیام تو بالکن عین یه ادم زندونی به ماشینایی که بیرونن و اخر هفته ها صدا اهنگ و خنده هاشون به گوشم میرسه خیره بشم از خودم بپرسم مگه تو همونی نبودی که میگفتی هدف زندگی خوشحالیه پس ایا الان خوشحالی؟؟؟؟ و جواب همیشه یک کلمست نه
خدا انگار دو ساله غیبش زده روز به روز مردم سیاه پوش میشن جوونا افسردگی میگیرن دیگه دنیا ارزششو از دست داده....
1 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 11, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما مبینا جان

ببین عزیزم درک میکنم که این شرایط برای شما با محدودیت و فشار روحی و مشکلات بیشتری همراه شده است اما در این مسیر اگر دائم بخواهید به محدودیت این شرایط تمرکز کنید و با آن بجنگید انرژی خود را صرف چیزی کرده اید که تحت کنترل شما نمی باشد .

در هرصورت ما انسان ها در مسیر زندگی و رشد خود با شرایطی مواجهه می شویم که محدودیت بیشتری برای ما ایجاد می کند و نیاز است که عوامل زیادی را در نظر داشته باشیم و اولویت های آن زمان را بررسی کنیم و با مقداری انعطاف پذیری در این مسیر پیش برویم .

در زمان فعلی نیز حفظ سلامت و زنده ماندن یکی از اولویت های زندگی همه ما انسان ها می باشد و در این مسیر نیاز است که شما برای زندگی روزانه خودت برنامه ریزی داشته باشی که با شرایط فعلی همخوانی داشته باشد چون تمرکز بر نداشته های که در زمان فعلی امکان تغییر ان نیست و یا تغییر آن با آسیب همراه هست کمکی به شما نمی کند.

سعی کن برای زندگی خودت برنامه ریزی جدیدی داشته باشی و با انعطاف پذیری بیشتر در مسیر آن پیش بروی .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,066 سوال

27,830 پاسخ

29,382 دیدگاه

2,061 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 381 بازدید
1 پاسخ 238 بازدید
سوال شده ژان 15, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
8 پاسخ 2,048 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 157 بازدید
سوال شده ژان 25, 2019 در زوج درمانی توسط بی نام
...