مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

من یه زن متاهل هستم که هنوز هم شوهرم رو میبینم دست و پام رو گم میکنم کمکم کنین

638 بازدید
سوال شده ژوئن 26, 2020 در زوج درمانی توسط سعیده
سلام به همه و این سایت خوب راستش من یه زن ۲۵ ساله ام حدود یه ساله با آقایی ۳۸ ساله ازدواج کردم اون آقا گویا قبلا نامزد داشته حدود سه سال و مثل اینکه با نامزدش به مشکل خوردن و به هم زدن این آقا دکترای مهندسی عمران داره و تو دانشگاه تدریس میکنه و تو کار ساخت و سازه اصلیتش از شهر ماست ولی تهران کار میکنه منم لیسانس مدیریت دارم من مشکلم اینه که شوهرم رو که میبینم دست و پام و گم میکنم با اینکه ما عقد رسمی کردیم خوب هر از چندگاهی این آقا خوب میاد خونه * ما و خونه * پدرم می خوابیم اما من اصلا لکنت میگیرم خیلی با جذبه است و خوشتیپ و خوشبو بارها با خودم گفتم دیگه امشب موقع خواب بغلش میکنم اما نمیتونم برای لباساشو بو میکنم و.... خلاصه ولی نمیتونم نزدیکش بشم با اینکه من گاهی بغل میکنه اما از خجالت غرق میکنم حتی میخوام صداش کنم میگم آقا نمیتونم اسمش رو بگم اصلا جلوش که راه می رم میخوام بیفتم نمیدونم از شدت علاقه است یا خنگی خودم یا چون کم می بینمش بارها شده که زنگ زده پشت درم در رو باز کن من انگار از عرق خیس شدم یه دفعه هم بلند صدام زد انگار خودمو خیس کردم هرچی بخوام به حرفم میکنه ولی این مشکلم میترسم سردش کنه چکار کنم؟؟؟؟
3 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 27, 2020 توسط
سلام.پیش قدم بشین و خجالتی بودن رو کنار بذارید،برید جلو
با دادن یک شاخه گل،هدیه ناقابل و کوچیک که بهتره با زحمت
خودتون اونرو تهیه کرده باشید،یه جلو قدم بزارید
یکم به کودک درونی خودتون سر بزنید
مشتاق و هیجانزده بشید از بودن با این فرد
که شما عاشقشونید و ازش راضی هستید.
سعی کنید از خودتون زوجی شوخ،دوست
و صمیمی بسازید،رفتارهای شما به صورتی است که  انگار در برابر جنس مخالفی غریبه قرار گرفته اید،خجالتی،ترسیده و نگران
شما نباید از همسرتون بترسید،چون ایشون دارن به کارهای معمولی  و روزمرگی خودشون ادامه میدن،مثلا صدا کردن شما،صحبت کردن با شما و..
که اگر شما همچنان این رفتارها رو داشته باشید خیلی دلسرد میشن و رابطه
شما دچار لغزش میشه.تا الان ایشون صبوری کردند و شاید به رو نیاوردند که از شما ناراحتند اما از دلشون بیرون بکشید و متوجه بشید چه حسی به شما دارند
اگر با ایشون بیشتر وقت بگذارید همه چی به روال برمیگرده.
موفق باشید
پاسخ داده شده ژوئن 27, 2020 توسط وحید حرفه ای (11,580 امتیاز)
سلام. تبریک میگم بهتون این رابطه یک رابطه عالیه. وجود کمی رودربایستی بین زوجین لازمه. البته برای شما ظاهرا یه مقدار بیش از حده که با راهنمایی هایی که دوستان ارائه کردند میتونید حلش کنید. سعی کنید راحت تر باشید. به مرور زمان این مسائل برطرف خواهد شد و دلیل اون تا حدودی مربوط به اختلاف سنی شما هست.
پاسخ داده شده ژوئن 27, 2020 توسط r.y حرفه ای (1,960 امتیاز)
این اتفاق عادیه

سعی کن بیشتر بهشون نزدیک بشی و چندسال که بگذره اونقدر صمیمی میشی که این موقع ها رو خنده دار تصور میکنی!
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,819 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 1,247 بازدید
...