مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

رویاپردازی ناسازگار دارم خواهش میکنم کمکم کنید

326 بازدید
سوال شده اکتبر 14, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
من ۱۴ سال سن دارم تقریبا ۵سال هستش که مشکل رویاپردازی ناسازگار دارم و ۲ ماه هست که باهاش مقابله میکنم من سرسخت هستم و هنوز میتونم باهاش مقابله کنم تنها مشکلی که دارم اینه که صبحا با خیال پردازی بیدار میشه و از این بابت نمیدونم چیکار کنم اگه کسی میتونه بهم بگه خواهش میکنم کمکم کنید
1 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 14, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

دقت کنید که در دوارن نوجوانی و کودکی زیاد به چشم می خورد و خب یک امر معمول می باشد در مسیر رشدی اما اگر بیش از اندازه مورد استفاده واقع شود می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند.

اینکه شما چه میزان زمان برای این خیالپردازی ها صرف می کنید از اهمیت زیادی برخودار می باشد در این مسیر اگر این خیالپردازی زمان زیادی را از شما می گیرد خب این مسیر می تواند باعث شود که شما در مسیر زندگی واقعی با مشکلاتی روبرو شوید .

در این مسیر بهتر است که برای زندگی روزانه خود برنامه ریزی داشته باشید و ناکامی هایی که در دنیای واقعی وجود دارد را بپذیرید . در دنیای خیالی هرچیزی شدنی می باشد اما در دنیای واقعی هرچیزی شدنی نیست و نیاز است که ما با درک و پذیر خیلی از ناکامی های را بپذیریم و با در نظر داشتن این موضوع مسیر رشدی خود را طی کنیم.

اگر شما برای زندگی خود برنامه ریزی داشته باشید و حتی برای خیالپردازی نیز زمان محدودی مثلا نیم ساعت در روزهای اول قرار بدهید خب به مرور می توانید این شرایط را بهتر مدیریت کنید.

اما شرایط روحی و افکار و احساساتی که شما در مسیر رشدی خودتان نیز تجربه می کنید در این خیالپردازی بی تاثیر نیست پیش بهتر است که در این مورد به صورت حضوری یا تلفنی با روانشناس برای بررسی دقیق تر صحبت کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,170 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 447 بازدید
2 پاسخ 476 بازدید
1 پاسخ 553 بازدید
1 پاسخ 172 بازدید
0 پاسخ 501 بازدید
2 پاسخ 428 بازدید
0 پاسخ 81 بازدید
سوال شده اکتبر 20, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط درسا
2 پاسخ 237 بازدید
...