مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

به مامانم بگم خودارضایی میکنم؟

911 بازدید
سوال شده ژان 8, 2022 در اعتیاد و درمان ها توسط رز سیاه
سلام. ۲۲ سالمه دخترم.
دوست دارم ازدواج کنم ولی خواستگار ندارم.
اختلال شخصیت مرزی و افسردگی دارم و قرص میخورم.
خانواده ام به شدت متشنجه و بابا مامانم هر روز با هم بحث میکنن و تقصیر بابامه. حتی سر درس خوندن آبجی کوچیکمو عذاب میده و اونم لجباز مثل سگ و گربه می افتن به جون هم. منم تو دوران کنکور عذاب داد اینقدر که به پورن و خودارضایی و رابطه مجازی با یه انگل فقط واسه کمبود محبت رو آوردم. البته الآن یه ساله با یارو کات کردم خودم. ولی سه ساله که خودارضایی و این اعتیاد ولم نمیکنه. بار ها توبه کردم و شکستم. ولی وقتی کم خواب عصبی میشم یا قرصامو نمیخورم یا عصبیم و امتحان دارم و حس جنسیمم خودش زیاده وسوسه اش ولم نمیکنه.
دوست دارم ازدواج کنم ولی چون اصلا خواستگار ندارم خیلی سر خوردم حس میکنم شاید زشتم یا واسه خانواده ای که دارم کسی منو نمیخواد. حالم از خودم بهم میخوره واسه خودارضایی و دیدن پورن دیگه شدم مثل یه انگل کثیف. بارها به خودکشی فک کردم ولی میدونم تهش تو هر دو دنیا تباهیه. حالا به مامانم بگم؟ دلم میخواد با یکی درد و دل کنم. دلم میخواد ازدواج کنم. حس پوچی و سرخوردگی دارم. ولی خدا هیچی بهم نمیده. توروخدا نگید این کارو کن وایه خودارضایی من از یه معتاد شدید به هرویینم بدترم چون عصبی میشم هیچی جلودارم نیست.
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 8, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما عزیزم
قابل درک هست که این شرایط برایت با فشار روحی زیادی همراه شده است اما عزیزم سرزنش کردن خودت کمکی به بهبود این شرایط نمیکند پس بهتر است که در این مسیر در کنار مصرف دارو روان درمانی را نیز دریافت کنید و اگر قرار است در مورد موضوع خودارضایی با فردی صحبت کنید بهتر است درمانگر شما باشد و نه مادرتان چون این خودارضایی و یا انتخاب فردی که از نظر رابطه در شرایط خوبی با او نیستید و یا ماندن در آن رابطه هم بی تاثیر از شرایط روحی شما نیست.
با بهبود شرایط روحی هم میتوانی در مسیر بهتر و کنترل شده تری به نیازهای جنسیت پاسخ بدهی و هم اینکه به خودت فرصت بدهی تا با حضور بیشتر در اجتماع با افراد ببشتری آشنا شوی که برایت فرصت ببشتر برای ازدواج را ایجاد میکند .
هنوز از نظر سنی شما فرصت زیادی برای گان در این مسیر داری پس بهتر است در اولین گام بهبور شرایط روحیت را در اولویت قرار بدهی و بعد از آن برای ادامه مسیر زندگی خود تصمیم گیری کنی.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,827 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,032 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 801 بازدید
2 پاسخ 712 بازدید
4 پاسخ 459 بازدید
سوال شده فوریه 9, 2021 در اعتیاد و درمان ها توسط P.hz حرفه ای (1,340 امتیاز)
2 پاسخ 1,553 بازدید
سوال شده دسامبر 17, 2017 در اعتیاد و درمان ها توسط الهه
1 پاسخ 213 بازدید
5 پاسخ 778 بازدید
3 پاسخ 203 بازدید
...