مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

نمیدونم چی بگم/:

235 بازدید
سوال شده Mar 5, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
سلام من * دختر ۱۴ سالم ، امروز کلا رو فاز خوبی نبودم یکم که ظهر خپابیدم این مدت که خواب بودمم پدر مادرم حواسشون نبوده طوطیم افتاده تو توالت مرده
حالا هم برا طوطیم حالم بده هم کلا خودم دلم گرفته بود هفته پیش هم مادر بزرگم فوت کرد ، امروز رفتم تو اتاق تا یکم با مامانم حرف بزنم بلکه اروم شم همش با تندی باهام صحبت میکنه . بهش گفتم دلم گرفته گفت دلت گرفته برو یکم فلان کن بعدم گریه کن‌خدا گریت رو واسه همین چیزا افریده دیگه ، همشم با لحن تند میگفت . مثلا من توقع داشتم بیاد بغلم کنه یکم دلداریم بده  ، داشتم همینجوری اروم گریه میکردم خدایی یکم دلش نسوخت بیاد بغلم کنه یکم آرومم کنه . هیچکسو نداریم تو شهرمون ، فامیلامون همه * شهر دیگن . لااقل اگه بودن میرفتم پیش خاله ام یا اگه مادر بزرگم بود میرفتم خونه اون حالم بهتر میشد

حالا دلم میخواد بشینم یکم انیمه ببینم ، که اتک هم خودش * افسردگی جداست⁦༎ຶ‿༎ຶ⁩
بگین توروخدا چیکار کنم با این رفتار مامانم
2 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 6, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

اینکه شما بعد از دست دادن چیزها و یا افرادی که دوست دارید احساس دلتنگی و یا غم و اندوه کنید یک امر طبیعی می باشد و خب قرار نیست تجربه این احساسات را سریع از خودتان بگیرید .

می توانید در این مورد با کسی صحبت کنید اما خب قرار نیست که در جهت حذف کردن آن گام بردارید چون این می تواند برای شما با فشار روحی بیشتری همراه شود.

بهتر است سعی کنی در کنار توجه به این احساسات خودت برای زندگی روزانه خودت برنامه ریزی داشته باشی و کارهایی که در اولویت زندگیت هستند و در کنار آن به کارهایی که علاقه داری و برایت سازندگی هم دارد توجه کنی و به آنها بپردازی تا از میزان تمرکز بیش از اندازه بر یک موضوع جلوگیری شود.

در کنار این موراد در زمان مناسبی می توانی در احترام با مادر صحبت کنی و احساسات و توقعاتی که از او داری را بیان کنی هرچند در این مسیر توجه به احساسات و شرایط روحی مادر هم از اهمیت زیادی برخودار می باشد.
پاسخ داده شده Mar 7, 2022 توسط دارویوش از کشته شدگان جنگ بزرگ دخاد
سلام یه سوال داشتم ازت یعنی هروقت الان بربین دستشویی برینین درواقع دارین به قبر طوطیتون میرینید؟
دارای دیدگاه Mar 14, 2022 توسط بی نام
دهنت سرویسسسسسسسس
دارای دیدگاه دسامبر 28, 2022 توسط چایکو حرفه ای (2,400 امتیاز)
دهنت مواجججججججج  *-*
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,263 کاربر

سوالات مشابه
4 پاسخ 749 بازدید
5 پاسخ 15,065 بازدید
2 پاسخ 444 بازدید
1 پاسخ 134 بازدید
سوال شده ژوئیه 31, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط یه بنده خدایی
2 پاسخ 252 بازدید
2 پاسخ 235 بازدید
...