مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ازدواج با پسر کم درامد////// هرکسی میتونه لــــــــــــــــــــــــــــــــــــــطفا جواب بده. ☆☆☆☆★★★★

142 بازدید
سوال شده می 11, 2022 در قبل از ازدواج توسط الـــــــــــــــــهام☆★☆★☆★
سلام.

من یه دختر 24 ساله ام. عمه من میگه تو شانس نداری و خدا بهت شانس نداده. پسری که درامدش خوب باشه نمیاد باهات ازدواج کنه. برای همین باید با پسر کم درامد ازدواج کنی.

دلایلی که برای بدشانس بودن من میاره هم این هاست:

1_ میگه مادرم (که الان چندساله فوت شده.) زن بد و دیوانه ای بوده و میگه اگه خدا به من شانس داده بود این مادرم نمیشد.

2_ دیپلم انسانی دارم.

3_ خیلی خوشگل نیستم. قیافه ام معمولیه.

4_ از خونواده ای از طبقه متوسط جامعه هستم.

عمه ام میگه من شعور خیلی بالایی دارم چون خونه داری و لباس شستن و نظافت و مرتب کردن خونه و اشپزی و شیرینی پزی و نقاشیم خوبه. همچنین خیلی وسایل دکوری میخرم و تو خونه میچینم. سفره هفت سین رو خیلی زیبا میچینم و درخت کریسمس رو خیلی زیبا تزیین میکنم. برای کریسمس دو میلیون تومن هزینه کردم که خیلی قشنگ و دوست داشتنی بشه.(البته من مسلمون شیعه هستم. به خاطر علاقه به حضرت مسیح(ع) و پاپ فرانسیس کریسمس میگیرم و اصلا کلا درخت کریسمس همیشه کل سال گوشه اتاقم تزیین شده هست به خاطر علاقه به حضرت مسیح(ع) و پاپ فرانسیس. ) عمه ام میگه چون سلیقه ام خوبه و کدبانو و هنرمند هستم یعنی من شعور بسیار زیادی دارم و با هر مشکلی تو زندگی با شوهرم از فقر و نداری گرفته تا اخلاق بد شوهر و خونواده شوهر میتونم بسازم.

 به نظر شما حرفاش درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سوال دیگه این که شعور دختر از کجا معلوم میشه؟ ایا از زیبایی سفره هفت سین و درخت کریسمس و وجود وسایل دکوری زیاد تو خونه و مرتب و تمیز بودن خونه و خونه داری و اشپزی و شیرینی پزی و نقاشی و لباس شستن و...دختر، این که این دختر چه قدر شعور داره رو میشه فهمید؟؟؟؟؟؟

و سوال دیگه این که شما خودتون حاضرید با یه پسر کم درامد ازدواج کنید؟؟؟؟؟؟؟

(البته خود من که دوست دارم در رفاه باشم و هرچی به عمه ام میگم نمیتونم با درامد کم بسازم. عمه ام باور نمیکنه و میگه: تو که این قدر شعور و سلیقه و هنر داری معلومه میتونی با هرچیزی بسازی. فلانی و فلانی با درامد کم شوهرهاشون ساختن. پس تو هم میتونی بسازی.)

به نظر شما چی جواب این عمه رو بدم؟؟؟؟؟؟
2 پاسخ
پاسخ داده شده می 11, 2022 توسط کاوه
سلام.برای خودت شیرینی و کیک و غذا بپز بخور و لذتشو ببر و همه سلایقتو برای خودت و خانوادت  پیاده کن نه برای یکی دیگه،حرفای مردمم  اصلا نباید گوش بدی هر وقت خواستی ازدواج کن نه هر وقتی که بقیه تعیین کردن.با اینهمه سلیقه و کدبانو بودن چرا میخوای خودتو تباه کنی  ؟؟؟؟!!!!!
پاسخ داده شده می 11, 2022 توسط غلام
از حرفا عمه ات معلومه داره مقدمه چینی میکنه ک کسیو بهت پیشنهاد بده ک مد نظرش هست و میخواد هندونه زیر بغلت بذاره
دوم اینکه شعور ب این چیزا ک گفتی ربطی نداره شعور یعنی درک کردن طرفت در هر شرایطی باشه شعور یعنی مودب بودن حتی اگه کسی بهت فحش بده شعور یعنی نسبت ب سنت درکت هم اوکی باشه نسبت ب هر چیزی
سوم اینکه زیاد ب حرفا عمه ات گوش نده باورهای خودتو تقویت کن ن حرفای اونو باور داشته باش ک تو لایق یه زندگیه خوب و مرفهی هستی ب دنبال این نباش ک یه مرد بیاد خوشبختت کنه خودت زندگیتو قشنگ کن و ازش راضی باش ب وقتش هم خدا پارتنرتو سر راهت قرار میده
انتخاب مردها هم فقط زیبایی نیست اتفاقا تو این زمونه برعکس شده پسرها دنبال دختر خوب و نجیب هستند و باوقار و خودساخته
نه یه دختر خوشگلی ک با ده نفر بوده
موفق باشی..
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,905 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 949 بازدید
سوال شده ژوئیه 14, 2020 در مشاوره مذهبی توسط مذهبی
2 پاسخ 417 بازدید
1 پاسخ 169 بازدید
سوال شده فوریه 15, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط صنم
...