مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

رابطه جنسی با برادر دوقلو

3,561 بازدید
سوال شده ژوئیه 11, 2022 در آموزش جنسی و زناشویی توسط مهناز
با سلام من زنی ۴۰ساله و متاهل  هستم برادری دارم دوقلو که از لحاظ عاطفی خیلی بهم وابسته ایم  مدتی بود که برادرم با همسرش در مسائل زناشویی مشکل داشتن که برادرم با من صحبت میکردمنم سعی میکردم راهنمایش کنم که این روند باعث جذب هردمون به هم شد من مدتی پیش توی یک موقعیت خاص با برادرم قرار گرفتم باهم رابطه جنسی برقرار کردیم.نمیدونم چطور بگم این لذت ممنوعه برام جالب بود ومن با شوهرم اصلا تاحالا تجربه ارگاسم همزمان نداشتم و اکثر مواقعه هم شوهرم کارش زودتر  تموم میشد من ارضا نمیشدم ولی عجیب بود که با برادرم همزمان ارضا شدیم که فکر میکنم بخاطر شباهت جسمی این اتفاق افتاد حالا واقعا نمیدونم چکار کنم هم گاهی عذاب وجدان دارم میخوام این رابطه تموم کنم و گاهی هم نیاز دوباره . الان مدتهاست که رابطه داریم که هر بار تلاش به ترک میکنم اما باز شکست میخورم برادرم که اصلا راضی بع تموم کردن رابطه نیست مدام ازم رابطه میخواد. واقعا دیگه نمیدونم چکار کنم. لطفا کمکم کنید
4 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 11, 2022 توسط بی نام
هر سریع‌تر ترک کنید چون اینکار زنا با محارم محسوب می‌شود.
پاسخ داده شده ژوئیه 11, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما مهناز جان

ببین عزیزم در هرصورت هم شما و هم برادرتان نیاز است که به ارتباطی که دارید و حدود این ارتباط و محدودیت هایی که در مورد مسائل جنسی باهم دارید توجه کنید در هرصورت این رفتار در کنار آسیب های روحی طولانی مدت، احتمال بارداری در این روابط، در کنار همه اینها از سمت هردوی شما خیانت به زندگی مشترکتان محسوب می شود.

بهتر است در اینگونه موارد حدود خود را حفظ کنید و در هرصورت اگر بیش از اندازه درگیر این رابطه هستید حتما به روان درمانگر مراجعه کنید چون نیاز است که این مسئله به صورت دقیق تر بررسی شود.

در مورد برادرتان و مشکلاتی که با همسرشان دارند نیز بهتر است شما وارد نشوید و به ایشان مراجعه به متخصص را پیشنهاد بدهید.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354282
پاسخ داده شده ژوئیه 19, 2022 توسط بیدل بیدل بیدل
چرا دروغ مینویسی؟

تو این ماجرای دروغ رو نوشتی تا جامعه رو فاسد کنی. قصدت فقط اینه که جوونا بیان بخونن و تصمیم بگیرن با خواهر و برادرشون سکس کنن. تو میخوای فساد رو تو جامعه رایج کنی.

ساده تر بگم برات'(((( من نه تنها به هیچ دینی بلکه به خدا هم اعتقاد ندارم' و به بهشت و جهنم م اعتقاد ندارم اما به تمام گناهان و حلال و حرام و دزدی و مال مردم خوردن و زنا و تجاوز ووووو اعتقاد دارم و معتقدم که تمام چیزها در همین دنیا گریبان ما رو میگیره و کاراما یا همان قانون طبیعت در همین دنیا پاسخ خوب و بدی ما رو میده )))) و اما دختر عموم که به دنیا آمد مادرش مریض و ضعیف بود و شیر نداشت براش و مادر من چند وقتی بهش شیر داد و بعدها من و برادر کوچیکتر از خودم که برای ازدواج با همون دختر مناسب بودیم با وجود اینکه دختر زیبا و نجیب و آبرومندی بود و با وجود اینکه از دو پدر و دو مادر جداگانه بودیم بخاطر همون شیری که از مادر ما خورده بود و به حرمت همون شیر عین خواهر و برادر به هم نگاه می کردیم و حتی به فکر ازدواج که در تمام دنیا حلال و قانونی هست هم نیفتادیم.

یعنی ببین جامعه ما این قدر پاکه و مردم ما این قدر درست و پاک اند مثل من. بعد تو میای با این ماجرای دروغی که ساختی سعی میکنی مردم ما رو منحرف کنی و جامعه رو به فساد بکشونی. مگه میشه ادم با برادرش سکس کنه!! اون هم تو ایران؟؟!! که تو میگی با برادرت سکس کردی اون هم چند بار!!!!!
دارای دیدگاه اوت 6, 2022 توسط بی نام
دقیقاً منم موافقم اکثر موضوعات راجب ارتباط این سایت مشخصه ساختگی و هدفمنده
پاسخ داده شده ژوئیه 20, 2022 توسط ارش
اون چه برادریه که همچین کاری با خواهر خودش میکنه!!!! واقعا برای اون برادر متاسفم....
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,889 کاربر

سوالات مشابه
4 پاسخ 4,787 بازدید
1 پاسخ 204 بازدید
14 پاسخ 8,720 بازدید
5 پاسخ 8,368 بازدید
سوال شده ژان 24, 2022 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
2 پاسخ 535 بازدید
6 پاسخ 4,464 بازدید
سوال شده ژوئن 18, 2023 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
12 پاسخ 3,604 بازدید
سوال شده می 21, 2022 در آموزش جنسی و زناشویی توسط شیرین
18 پاسخ 16,522 بازدید
...