مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

کنکور دارم ولی درس نمیخونم

81 بازدید
سوال شده اکتبر 11, 2022 در مشاوره تحصیلی توسط بی نام
من امسال کنکور دارم ولی هر کاری میکنم بیشتر از ۳ ,۴ ساعت نمیتونم درس بخونم چیکار کنم ؟ بیشتر از این نمیتونم انگار مغزم فرار می‌کنه از فعالیت کردم یا آهنگ گوش میدم یا وب گردی البته خیلی بیشترش آهنگ گوش کردنه که اون موقع خیلی هم خیال‌پردازی می‌کنه منظورم عاشقانه نیست موضوعش فرق می‌کنه مثلا در مورد مدرسه آینده اینکه مثلا خیال‌پردازی می‌کنه که خیلی خوشحالم و مثلا از انجام دادن این کار لذت میبرم
1 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 12, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

خب در زمان فعلی شما در مسیر کنکور قرار دارید و خب نیاز است که بتوانید همه کارها را تا جای ممکن با برنامه ریزی انجام بدهید حتی بهتر است زمان خیالپردازی و استفاده از ا گوشی و گوش دادن آهنگ را هم مشخص کنید ممکن است در روزهای اول برایتان انجام این کار سخت باشد اما نیاز است که بدانید برای هدف مهمی دارید تلاش می کنید در کنار اینکه به مرور زمان عملکرد شما بهتر نیز می شود.

در این مسیر داشتن پشتکار از اهمیت زیادی برخودار می باشد که اگر یک روز با مشکل مواجهه شدید برنامه خود را رها نکنید بلکه با بررسی دلیل این مشکل برای روز بعد آماده شوید.

اگر بخواهید آنچه در خیالپردازی دارید به واقعیت تبدیل شود نیاز به تلاش و پشتکار می باشد در هرصورت در خیالپردازی همه چیز در دسترس و تحت کنترل شما است اما در دنیای واقعی نیاز است که شما برای موفقیت تلاش کنید و سختی های محیطی را تجربه کنید تا بتوانید به آنچه می خواهید برسید پس بهتر است که سعی کنید بر مبنای واقعیت گام بردارید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,283 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 230 بازدید
سوال شده اکتبر 30, 2022 در مشاوره تحصیلی توسط فاطمه
0 پاسخ 103 بازدید
سوال شده ژان 1, 2023 در مشاوره تحصیلی توسط نیایش
1 پاسخ 626 بازدید
...