مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خواهش میکنم جواب بدید یه مشکل بزرگی دارم

164 بازدید
سوال شده اکتبر 13, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بنده خدا
سلام من 28سالمه دخترم ومتأهل البته تو دوران عقد هستم،من نیاز جنسی بالایی دارم،منو نامزدم هفته ای دوبار رابطه داریم که من کاملا ارضاع میشم اما دوباره در طول هفته متاسفانه خود ارضایی انجام میدم وبعداز اینکه انجام دادم هم بشدت احساس پشیمانی میکنم خیلی از خودم بدم میاد توی دوران مجردی هم اینکارو میکردم اما همون زمان هم یمدت ترک کردم تا اینکه عقد کردم اوایل عقدمون هم دیگه اینکارو نمیکردم اما باز مدتیه دارم خودارضایی میکنم از خودم بدم میاد که هی به خودم قول میدم ودوباره انجامش میدم من واقعن می‌خوام که ترکش کنم خواهش میکنم از ته دل بکن کمک کنید
2 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 13, 2022 توسط امیر
سلام
نامزدت آدم داغی نیست مثل خودت؟
سعی کن یجورایی بهش بفهمونی نیازت بیشتره وبیشتر از دوبار میخای ببین برخورد و راه حلش چیه
پاسخ داده شده اکتبر 13, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در اول اینکه بهتر است از سرزنش کردن خودتان خوداری کنید و سعی کنی که اگر مشکلی هم وجود دارد شرایط را بررسی کنید تا بتوانید آن را رفع کنید.

در این مسیر اهمیت دارد که شما محرک های محیطی که باعث تحریک بیشتر شما می شود را حذف کنید در این حالت میزان تحریک شدن شما به سطح قابل تحمل تری می رسد در کنار اینکه این موضوع اهمیت زیادی دارد که شما آن را در نظر داشته باشید که قرار نیست تجربه هر نیازی در همان زمان با رفتاری همراه شود و خب شما می توانید در مسیر پاسخ به این نیاز صبر کنید .

در کنار دو مورد بالا برنامه داشتن برای زندگی می تواند در رسیدن به سطح تعال در این رفتار کمک زیادی کند یعنی اگر شما کل روز را بیکار باشید خب احتمال بیشتری دارد که به سراغ بدن خودتان و خیالپردازی و سایت ها و فیلم های پورن و... بروید اما اگر برای زندگیتان براساس اولویت و علایقی که دارید برنامه داشته باشید در این شرایط می توانید به مرور نتیجه گیری بهتری داشته باشید.

در هرصورت ترک یک رفتار نیاز به زمان و همچنین بررسی شرایط و بینش نسبت به موقعیت ها دارد.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,545 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 272 بازدید
3 پاسخ 148 بازدید
1 پاسخ 178 بازدید
2 پاسخ 226 بازدید
سوال شده سپتامبر 19, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بنده خدا
1 پاسخ 188 بازدید
1 پاسخ 231 بازدید
...