مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

وقت بخیر. من کیستم؟چیم؟چگونه باشم و چگونه با اینده کنار بیایم؟

65 بازدید
سوال شده ژوئن 26, 2023 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط ناشناس
من ۱۵ سالمه و از بچگی احساس می کردم یجای کار می لنگه! و این موضوع در بلوغ و زمانی که صفات جنس جسمم شدید تر شد و نمایان تر و وقتش شد که تصمیماتی در خصوص اخلاقم بگیرم بد تر شد.از بچگی در مکان هایی که همجنسام هر سنی هم که داشته باشند باز لباس بپوشند و جلف باشند ازرده می شدم ونمی تونستم رو خلق و خوم کنترل داشته باشم و این موضوع به مرور دائمی شد.

توی مدرسه معمولا تنهابودم و درک همجنس هام برام سخت بود و از اخلاق اونها ازرده بودم و چون در محیط خارج از مدرسه هم مجبور بودم با کسایی بازی کنم که خانواده تعیین کردن و اونها هم چون به طور غلیظی اخلاق روباه مانند جنس خودشون رو داشتند من با وجود تمام تلاش هام نمی تونستم سازش داشته باشم. و کلی موارد دیگه.

 و الان به یکی از والدینم برخی موارد رو گفتم و چون من از کودکی همچیو درونم می ریختم و بروز نمی دادم ، اون شوکه شد و باهام بد اخلاقی کرد و با این که به اون می گفتم من رو با اسامی خانوادگی جنس جسمم صدا نزنه ولی هی این کار رو می کنه و... .

اون می گه تو هیچی نمی دونی و این که شرع پشتشونه تا اصلاح شن دوجنسه هان و من چون نمی تونم واژه * ترنس رو بگم فقط می تونم بگم که نه این افرادی که مثل منن جسم سالمی رو دارن و تو هر سنی می تونه این اخلاق بروز پیدا کنه و بیشتر مربوط به ژن  و دوران جنینیه.

الان هم نمی دونم چطوروالدین دیگم رودر جریان بزارم.

کلی موارد مهم وجود داره که نمی تونم بنویسم و حتی به والدینم بگم.

من این رو که متفاوتم از ۹ سالگی کامل تر درک کردم.
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 29, 2023 توسط mmahdi_313 حرفه ای (2,420 امتیاز)
من فکر میکنم داخل بحران هویت دوران بلوغی نمیدونم اما درست میشه این درگیری های ذهنیت مربوط به سن خاصته
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,483 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 169 بازدید
سوال شده نوامبر 12, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط Selena ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 814 بازدید
1 پاسخ 146 بازدید
...