مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

اعتماد مادرم به من .

85 بازدید
سوال شده ژوئن 30, 2023 در مشاوره خانواده آنلاین توسط ناشناس
سلام.

من از کودکی مسائلی رو درونم داشتم و درمورد اعتماد والدینم بد می‌آوردم.

همیشه سعی می کردم اعتماد مادرم رو جلب کنم تا اون مسائل رو بهش بگم و چون اون زیادی شکاکه باید مواظب می بودم تا به مباحث دیگه ربط نده ولی روزگار امونم نمی ده.

یه مدت اوایل بلوغ از کوره در رفتم ولی قصدم خیر بود. بعد اصلاح شدم گرچه کار بدی نکرده بودم.

کم کم می خواستم به مادرم نزدیک شم که یهو همچی به هم خورد.

من تو گوشیه خودم حساب گوگل نداشتم ولی گویا ایمیل حساب گوگلم با کس دیگری قاطی شده بود و وقتی مادرم یهو دید رفتارش عجیب شد، بعد من که یه روز به گوگل گوشی مامانم رفتم دیدم از حساب ایمیل خودش وارد حساب ایمیل من شده و چون حسابم گویا با کس دیگری قاطی شده بود کلی سرچی عجیب داشت و من با این که در مردشون کنجکاوی می کردم ، دنبالشون نرفتم . چیزهایی مثل فیلم های خشن ولی نه بی بند و بار، با این که سرچی ها پاک تر از سرچی های یه نوجوان عادی بود ولی من چون می‌دونستم مادرم حساسه هیچ وقت از نظر رسانه ای به جز اوایل بلوغ ، سراغ عادی ترین چیز ها هم نمی رفتم. من حساب های مادرم رو ایمن کردم و... . بعد با کمی جستجو جو دریافتم که  گویا حساب شادش در دستگاه های دیگه هم فعاله و سریع اصلاحش کردم و گوشیه مامانم رو ایمن کردم.

ولی از اون به بعد  دیگه نمی تونستم علایقم رو به راحتی بگم ، مثل علاقه به موتور. و حتی راه برای گفتن زخم در سینه ام نا هموار تر شد و کلی بد شانسی دیگه مثل پیدا شدن چاقوی ... .

الان چند ماه گذشته ولی هروقت که اتفاقی می افته یا حتی هیچ اتفاقی نمی افته مادرم منو بد ، مقصر و منحرف می دونه، هر از گاهی با خودم  می گم اگه یه بچه * عادی داشتی که فکر رابطه هس چیکار می کردی؟ منی که مثل فرشته پاکم نمی دونم چجوری اعتمادش رو جلب کنم، لطفا من رو رهنمایی کنید که یا بی گناهی رو ثابت کنم و یا بخشی از حافظه اش رو پاک کنم.

یه مدت عوایل بلوغ حد نداشتم قبول ولی کار بدی نکردم و فقط چند تا پیج داشتم فن یک چند تا مبحث گذرا بودم ولی کاملا تغییر کردم و تصمیم گرفتم پسر خوبی باشم ولی روزگار امونم نمی ده.
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 1, 2023 توسط بی نام
چرا کسی کمک نمی کنه؟ واقعا بهتون احتیاج دارم. لطفا.
دارای دیدگاه اوت 17, 2023 توسط Hadi ممتاز (180 امتیاز)
داداش من ۱۶ سالمه و پسرم.
راستش رک بخوای یه مقدار متنت یه جوریه نمیشه درست مشکلت رو فهمید لطفا یا درستش کن یا به این آیدی MohaMADhDio@
روبیکا پیام بده با هم صحبت کنیم.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,893 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 217 بازدید
0 پاسخ 176 بازدید
3 پاسخ 286 بازدید
3 پاسخ 252 بازدید
...