مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

تجاوزومشکلات فردی

77 بازدید
سوال شده نوامبر 5, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط AVA
سلام دختری ۲۹ساله هستم که درسن ۹سالگی مورد تجاوزجنسی قرارگرفتم بیخوابی شبانه دارم البته باقرص های مختلف استرس وترس دارم ۲باردست به خودکشی زدم گوشه گیر وعصبی هستم با کوچیک ترین صدا عصبی میشم میخوادبرام خواستگار بیادواین باعث ازار من شده از جنس مخالف بدم میاد لطفا کمکم کنید
1 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 5, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)

با سلام خدمت شما دوست عزیز

قابل درک می باشد که تجاوز در هر حالتی یکی از شدید ترین اتفاقاتی است که می‌تواند برای افراد اتفاق بیفتد. اتفاقی که می تواند به  زندگی بر روان فرد اثر گذارد. ممکن است شما بعد از این رخداد با مشکلاتی چون دچار  اضطراب پس از سانحه شود و خشم پرخاش، اندوه ، و احساسات مختلف دیگر روبرو شوید .

شما در آن زمان تنها یک کودک بوده اید که کاری از شما ساخته نبوده است و این موضوع باعث شده است که بر روند زندگی شما تاثیرات منفی زیادی گذاشته شود بعید نیست که با دیدن هر ماجرایی که شما را به یاد آن روز، آن لحظه و آن فرد بیندازد، دچار اضطراب، خشم، ترس و اندوه شدید شوید و این موضوع ممکن است تا سال‌ها ادامه پیدا کند و حتی بدون دارو درمانی و روان درمانی از زندگی شما بیرون نرود بهتر است با توجه به اینکه رفتارهای پر خطری چون خودکشی نیز داشته اید به صورت حضوری به روان درمانگر مراجعه داشته باشید تا در این مسیر به بهبود شرایط روحی شما کمک شود و شما بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

دارای دیدگاه نوامبر 5, 2019 توسط Ava
من مشکل مالی دارم چطور میتونم پیش روان درمانگر بروم با یکی در این موضوع صحبت کردم که باعثشد اونم به من تجاوزکنه چطور می تونم اعتماد کنم
دارای دیدگاه ژان 5, 2021 توسط Mahdiyeh ممتاز (140 امتیاز)
انسان فقط زمانی عوض میشه که احساس کنه نیاز به تعقیر داره.
شخصیتت رو عوض کن و مشکلاتت رو کم کم بزار کنار.
بگو من نمیتونم چیزیو تعقیر بدم پس چه بهتر که خود ازاری هم نکنم. اتفاقی که برات افتاده دردناکه و بدون تنها نیستی. خودت رو سرگرم کن و احساساتت رو کنترل کن اونوقت میتونی منطقی فکر کنی.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,731 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 103 بازدید
سوال شده نوامبر 5, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط ava69 ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 201 بازدید
1 پاسخ 111 بازدید
سوال شده ژان 9, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط عاطفه
1 پاسخ 114 بازدید
0 پاسخ 273 بازدید
1 پاسخ 66 بازدید
سوال شده Mar 2, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط ستایش
3 پاسخ 269 بازدید
سوال شده فوریه 21, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط makan
...