مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

شخصیت شناسی و تعین جنسیت

160 بازدید
سوال شده دسامبر 29, 2019 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
سلام دختر هستم و ۲۶ سال دارم . از بچگی لباسای پسرونه و اسپورت میپوشیدم و انتخاب میکردم خودم ، تیشرت لباسای گشاد ،،،همیشه برای خرید لباس بوتیک های مردونه برام جذاب تر اند ، تا لباس های پر زرق و برق زنونه ، عاشق ورزش ام ، ورزشکارم . تموم این ۲۶ سال شبیه ب پسرا بوده رفتارام و خلقو خوم ، همیشه حمایت کننده بودم و سعی کردم از پس کارای خودم بر بیام تا اینک لوس باشمو کارمو نتونم انجام بدم، از زمان راهنمایی هم جنسای خودم شیفتم میشدند و من لذت میبردم از علاقشون ب خودم. دانشگاه ک رفتم عاشق دختری شدم و بی اختیار باهم معاشقه داشتیم و ازون ب بعد هم رین روند ادامه دار شد . اصلا تمایل به داشتن دوست پسر نداشتمو ندارم.واقعا با دیدن دختر ،اندام جنسی دختر تحریک میشم و دوس دارم حتی ساعتها یه دختر رو تو آغوشم نگه دارم .... من نمیدونم شخصیتم چیه و الان خ گمراه و داغونم ، هرچز بزرگتر میشم بیشتر میفهمم خودمو و بیشتر داغون میشم....میشه بهم کمک کنید؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 29, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

در این مسیر کسب تربیتی و رشدی شما از اهمیت زیادی برخوردار می باشد اگر دقت کنید شما بیان می کنید که علاقه و توجه دوستان برای شما لذت بخش بوده است که این رفتار را تکرار می کرده اید و این مسیر در کنار مشکلات هرمورنی می تواند باعث ایجاد اختلال در کسب هویت جنسی شود که می تواند گاهی باعث شود که شما با جسم خودتان همراهی نداشته باشید و این مووضع از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و در زندگی آینده شما تاثیر زیادی دارد و نیاز است که شما برای تشخیص گذاری دقیق و همچنین طی کردن پروسه درمانی خود برای رسیدن به یک هویت ثابت که با جسم شما متناسب باشد و یا حتی گاهی تغییرات جسمی در این مورد تصمیم گیری کنید اما این موضوع بستگی زیادی به موضوعات مهمی دارد و نمی توان با چت در مورد آن نظر داد .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22247100
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,402 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 95 بازدید
سوال شده مارس 2, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بابونه حرفه ای (2,920 امتیاز)
1 پاسخ 94 بازدید
سوال شده ژان 8, 2019 در قبل از ازدواج توسط ساناز
1 پاسخ 51 بازدید
5 پاسخ 403 بازدید
3 پاسخ 84 بازدید
سوال شده اکتبر 27, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط Mehdi
3 پاسخ 633 بازدید
2 پاسخ 1,210 بازدید
1 پاسخ 254 بازدید
...