مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

فراموش کردن دختری که عشق بینمون بود

102 بازدید
سوال شده Mar 26, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط رادمان
من معلم زبان هستم. و الان چهل سالم شده. دو سال پیش یکی از شاگردام که اهل شهری دیگه بود بهم ابراز علاقه کرد. منم خیلی ازش خوشم اومد و تقریبا همه فکر می‌کردند که نامزد شدیم. قرار بود که با خانواده ام برم خواستگاری. و تا قبل از عید ۹۸ ازدواج کنیم. اما دخترمورد علاقه من وقتی به شهرشون(گچساران) برگشت. رفته رفته رفتاراش تغییر کرد و هر دفعه بهونه هایی برای جدایی آورد. از جمله اینکه خانواده اش ترک قشقایی هستند و با ازدواج دخترشون با غریبه مشکل دارند. یا اینکه پشت سر من حرفایی هست. من ازش جدا شدم اما چندبار دیگه برگشت و رابطه مون چت بود و خیلی میگفت که افسرده شده و کاملا رفتاراش فرق کرده بود. شده بود یه آدم منفی. من همیشه حس میکردم که شاید با کسی باشه و ازدواج کرده باشه. اما قسم خورد که هنوز مجرده و گاهی سراغی ازم میگیره. و خیلی بهم میگه که باید فراموشش کنم و اون و من بعنوان دو تا دوست دورادور برا هم بمونیم. اما من نمی تونم و همش فکر میکنم که عشق من الان برا کسی دیگه شده. الانم میتونم بهش پیام بدم اما جواباش کوتاه و سرد هست و تا پنج دقیقه صحبت می‌کنیم به یه بهونه مثل سردرد و یا خواب میرهه. من دیوانه وار از فکرش درنمیام. همیشه توی دنیای مجازی کلی اطلاعات در مورد شهرشون که خیلی هم بی ربط هست، کسب میکنم . با هر دختری دیگه اوکی میشم به یادش می آفتم و خیلی دلم براش تنگه. نمی دودم اصلا مجرد هست یا متاهل،؟ منو می‌خواد یا نه؟ اعتماد به نفسم خ پایین اومده. ممنون از مشاوره تون
1 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 26, 2020 توسط zahra.dehghan2 حرفه ای (22,700 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات شما قابل احترام می باشد اما دقت کنید که ادامه دادن به روابط بدون هدف و اینکه شما هنوز به مرحله پذیرش وارد نشده اید دلایلی می باشد که می تواند شما را در یک رابطه ناقص و بدون هدف نگهدارد و برای شما آسیب های زیادی را به همراه داشته باشد .

بهتر است در این مسیر با توجه به شرایط روحی و عملکردی که دارید یک دوره شناخت درمانی را تجربه کنید تا بتوانیم به شما کمک کنیم تا شرایط بهتری را تجربه کنید .

اینکه این فرد در زمان فعلی مجرد می باشند یا متاهل و.. کمک زیادی به شما نمی کند موضوع مهم ماند شما در یک رابطه یک طرفه می باشد که واقعیت های بیرونی از آن حذف شده است و شما را درگیر خود نگهداشته است و شرایط روحی ، رفتاری و... شما را تحت تاثیر قرار داده است .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354790

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,701 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 370 بازدید
سوال شده مارس 28, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
2 پاسخ 159 بازدید
سوال شده ژوئیه 23, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط دختر تنها
3 پاسخ 97 بازدید
2 پاسخ 571 بازدید
1 پاسخ 224 بازدید
1 پاسخ 91 بازدید
سوال شده مارس 16, 2019 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط رضا نظری
1 پاسخ 216 بازدید
...