مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ایا من باید بپذیرم یا نه

289 بازدید
سوال شده می 11, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط ...
نمایش از نو می 12, 2020
سلام وقت بخیر ...من در توضیحات قبلی گفتم که با اقایی دوست بودم که خیلی خیلی باهم خوب بودیم همه چیز عالی اما یهو ایشون بایه بهونه که میدونستم حقیقت نداره ناخوداگاه رفت بعدها فهمیدم به خاطر حساسیت زیادم بوده که مدام که نه ولی بیشتر اوقات میگفتم عکس بده که کجایی و.... در یک وجهه من مقصر بودم منو بلاک کرددر تلگرام و بعد یک هفته بی خبری خودم در واتساپ ازش پرسیدم سوالاتی که باز هم عذر خواهی کرد و بعد بلاک اما من یک چیزایی در کمال احترام با یک شماره دیگه به ایشون گفتم و تمومش کردم ...یک نفر قابل اطمینان میگه خیلی دلتنگته و کارات مجبورش کرده بره الان اون اقا عکس من و خودشو که البته عکس مدلیه که فقط من متوجه میشم که خودم هستم و از طرفی عکسهایی که من ازش گرفتم رو میزاره رو پروفایلش میخواستم بدونم اینا میتونه نشونه برگشتش باشه ؟؟این رو هم بگم حتی اگه برگرده باوجود شبهای پرگریم و روزهای بی انگیزم و زمانی که ازدست دادم واسیب روحی که در این دوماه متحمل شدم به نظرتون بپذیرمش اگه بیاد؟؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 13, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

بهتر است روابط در تعامل و صحبت به صورت حضوری تمام شود تا این شرایط بلاتکلیفی ایجاد نشود در مورد اینکه دلیل این آقا برای این اقدام ها چیست تا زمانی که خودشان صحبت نکنند نمی توان نظری بیان کرد اما اگر عکس های مشترکتان می باشد می تواند نشان از دلتنگی و یا جلب توجه شما باشد .

بهتر است در مورد عکس های خودتان در احترام با ایشان صحبت کنید و در کنار آن دلایل ترک کردن را نیز جویا شوید در غیر این صورت بهتر است از تمرکز بر رفتارهای ایشان خوداری کنید .

نمی توان براساس صحبت های دیگران تصمیم گیری کرد و در این مسیر دو طرفه تعامل شما دو نفر از اهمیت برخودار می باشد .

دقت کنید که اگر شما کنترل زیادی بر ایشان داشته اید و مداوم ایشان را تحت نظر داشته اید این وابستگی و کنترل می تواند باعث اسیب به رابطه شود و رد این مسیر برای بازگشت اگر بخواهید تصمیم گیری کنید نیاز است در اول مشکلی که باعث تمام شدن رابطه شده است را بشناسید و در جهت رفع آن براید تا بتوانید رابطه متفاوت تری را تجربه کنید .

در کنار این موراد دقت کنید که اگر رفتارها کنترل کننده دارید بهتر است برای بررسی این سبک رفتاری به صورت حضوری به روانشناس مراجعه داشته باشید تا بتوانیم در این زمینه به شما کمک کنیم.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22685895
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,787 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 97 بازدید
سوال شده می 14, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
2 پاسخ 285 بازدید
2 پاسخ 592 بازدید
8 پاسخ 2,033 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 119 بازدید
سوال شده می 14, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط زهرا
0 پاسخ 124 بازدید
...