مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

فکر کردن زیاد و فکر و افکار بد

113 بازدید
سوال شده دسامبر 8, 2020 در اعتیاد و درمان ها توسط ۰
ویرایش شده دسامبر 8, 2020
سلام یک سوال داشتم من تا وقتی خود ارضایی میکردم مثلا روزی ۲ یا ۳ بار فیلم میدیدم بعد یه زمانی یه افکار بدی میومد تو ذهنم که الان فکرش رو میکنم عذاب وجدان میگیرم  با این که دست خودمم نبود میومد خودش بعد وقتی ترک کردم کلن این کارو این ها همش رفت

این افکار خیلی بد که واقا عذاب مجدان میگیرم بهش فکر میکنم مال همون فیلم ها بوده و طبیعی بوده؟ فکر ها در این حدی بود که هر کس میدید میگفت بی غیرت اما واقا دست خودم نبود خود این فکر ها میومد سراغم نه من دنبالشون  لطقا بگید چجوری این افسردگی و عذاب وجدانو از خودم دور کنم ۱۳ سالمه
1 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 8, 2020 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

داشتن نیازی جنسی یک امر طبیعی هست و شما با وارد شدن به دوران نوجوانی این نیازها را بیشتر تجربه خواهید کرد اما دیدن فیلم های پورن می تواند باعث شود که شما درگیری های ذهنی زیادی داشته باشید در کنار اینکه در این فیلم ها هر نوع رابطه * را عادی جلو می دهند و با هدف بهم ریختگی ذهنی و تمرکز بر ذهن شما طراحی شده است .

بله دیدم این فیلم ها باعث می شود که در ذهن شما هر نوع رابطه و افکار یعادی جلو کند و به مرور ارزش های خانوادگی و اجتماعی را سعی می کنند که از بین ببرند .

بهتر است بدون سرزنش کردن خودتان سعی کنید که با آگاهی به آسیب های این فیلم ها سعی کنید که با قطع مسیرهای دسترسی به این فیلم ها و در کنار احترام به نیازهای جنسی خودتان اجازه بدهید تا در آینده در شرایط سنی و رشدی مناسب به این نیازها در مسیر سازنده ای پاسخ بدهید .
دارای دیدگاه دسامبر 10, 2020 توسط .
با ترک خود ارضایی اثار این فیلم ها از ذهنم میروند؟
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,041 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 386 بازدید
1 پاسخ 119 بازدید
1 پاسخ 236 بازدید
1 پاسخ 118 بازدید
سوال شده اکتبر 15, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط Yasin0012 ممتاز (100 امتیاز)
3 پاسخ 723 بازدید
...