مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

پوست بدنم رو برمیدارم و می کنم(باعث کنده شدنش می شوم)

89 بازدید
سوال شده ژوئن 7, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط هومن حرفه ای (460 امتیاز)
ویرایش شده ژوئن 7, 2021 توسط هومن
سلام من یه پسر ۱۴ ساله هستن که پوست پا هام رو می کنم .پوست شست پایم رو هم می کنم.لب هایم را هم همینطور ناخود آگاه می کنم.و از این کار لذت هم میبرم .این کار رو بعضی وقت ها  تا  جایی انجام می دهم که دردی به وجود نیاید. وسواسی هم شدم .از بچگی یادمه پوست کنار ناخون دستم رو هم می مندم و معمولا خون میومد .تا قبل از اینکه بسوزه یه لذتی داره برام.جوش هایم هم همینطور وقتی مثلا یه جوش میزنم خیلی وسوسه می شوم که بکنمش.خیلی هم معتاد نیستم که مثلا هر روز این کار رو بکنم.مثلا پوست پاهام رو ماهی یه بار .و کنار ناخن دستام هم خیلی کم تا وقتی که دوباره ترمیم بشه  .مادرم هم عاشق حوش فشار دادن هسن ولی من از بچگی تا همین الان که ۱۴ سالم هست هر سری میاد و می خواد فشار بده ولی من نمیزارم.می خواستم راحع به این بیماری بدونم و اینکه آیا خطری داره برام؟درمانش چیه؟ آیا جدی هست و حای نگرانی دارد؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 7, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مسیر نیاز است که شما برای بررسی این موارد که نشان از اضطراب می باشد و در این مسیر نیاز است که در همین زمان برای درمان اقدام کنید .

نیاز است که شرایط روحی و زمانی که از این رفتار استفاده می کنید مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانیم در این مسیر به شما کمک کنیم.

این علایم می تواند نشان از اختلال وسواس کندن مو باشد که بوسیله دستکاری و کندن افراطی و عود کننده پوست که ناشی از امراض پوستی نیست، مشخص می شود. بیماران بطور مشخص میل و اصرار به کندن پوست خود دارند و کنترل و توقف این رفتارها برایشان مشکل است. پوست کنی معمولاً منجر به آسیب بافتی و بدشکلی ظاهری در این افراد می شود.اختلال وسواس کندن پوست یا بر حسب برخی متون ناخن کشی، با خراش دادن و کندن مداوم پوست مشخص می شود که منجر به آشفتگی و اختلال در عملکرد فرد می شود.
دارای دیدگاه ژوئن 7, 2021 توسط هومن حرفه ای (460 امتیاز)
سلام بله من هنگامی هم که پوست پایم ترمیم میشه بعد از ۱ ماه تقریبا دوباره دبم می خواد که خراش بدم و بکنم.همینطور باید بگم که مقدارش هم ۱ سانت مربع هست و اینکه ااان اون قسمت نسبت به پای دیگرم سخت تر و سفت شده.مرسی پس سعی میکنم دگر اینکار رو نکنم هر چقدر هم که وسوسه بشم.واقعا از شما ممنونم همینطور وقتی که گذاشتید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,783 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 164 بازدید
...