مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

هر راهی که فکرشو کنید رو امتحان کردم اما نتونستم خودارضایی رو ترک کنم - هر کی که ترک کرده اگه بگه که راه‌حلش چی بوده و واسم جواب بده، دعاش می‌کنم و ایشالا به هر چی که دلش می‌خواد برسه

2,104 بازدید
سوال شده ژوئن 3, 2023 در آموزش جنسی و زناشویی توسط ناشناس
سلام
خیلی طولانیش نمی‌کنم میرم سر اصل مطلب. پسری ۱۶ ساله هستم که چندماه دیگه میرم تو ۱۷. یک ساله که درگیر خودارضایی هستم. همش با یه کنجکاویِ کوچیک شروع شد. پارسال فکر کنم فروردین یا اردیبهشت ۱۴۰۱ بود که کنجکاو شدم که ببینم که خودارضایی اصلاً چجوریه؛ چون تا اون زمان اصلاً انجامش نداده بودم و فقط تو خواب ارضا می‌شدم. با خودم می‌گفتم یه بار که چیزی نیست همین‌طوری امتحانی بذار امتحانش کنم ببینم چجوریه. خلاصه انجامش دادم و از اون موقع تا الان شاید ۱۰۰۰ بار توبه کردم و تصمیم به ترک گرفتم و هرکاری رو انجام دادم اما باز هم بیشترین روزی که دووم آوردم ۵ روز بوده. دارم دیوانه میشم. هرکاری رو بتونم بذارم کنار ولی این موضوع با بقیه انگار کلاً فرق داره و نمی‌تونم ترکش کنم. حس می‌کنم تبدیل شدم به یه آدم عوضیِ بی‌خاصیتِ ...
لطفاً لطفاً هرکسی که ترک کرده، بیاد جواب بده و روش ترکش رو بگه. اگه برام جواب داد، خداشاهده تا آخر عمرم دعاش می‌کنم و هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم.
7 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 3, 2023 توسط بی نام
سلام در جایگاهی نیستم که بخوام نصیحت کنم و تجربه خودمو میگم من الان روز بیستمم تا اینجا سعی کردم سراغ چیزای محرک نرم و در زمان تحریک شدن مدام حال خوب و حس توانمندی که انجام ندادن این کار به آدم میده رو مرور میکنم و فکر کردن به رضایت خدا و گناه و عذاب و مرگ اینا هم توی اون لحظه میتونه مفید باشه خلاصه بنظرم توی اون لحظه باید بتونی غلبه کنی (خیلی مهمه)و نزاری احساسات بهت چیره بشه در ضمن بدونی که با وجود اینا حتی اگه شروع به خودارضایی کردی هم سریع باید برگردی و ادامه ندی و همیشه هم مراقب باشی که ضربه نخوری مثلا شده من تا روز ۸۰ رسیدم اما اونجا شل گرفتم و دوباره انجامش دادم . رفیق ما میتونیم مطمعن باش.
دارای دیدگاه ژوئن 3, 2023 توسط ناشناس
دمت گرم انرژی گرفتم از حرفات. امیدوارم بتونم برای همیشه ترکش کنم و سال دیگه وقتی این پیام رو می‌بینم برام خاطره شده باشه.
دارای دیدگاه ژوئیه 8, 2023 توسط بی نام
شما میگید بعد ۸۰ روز دوباره انجامش دادید . من دقیقا از همین موضوع میترسم . که دوباره انجامش بدم . نمیشه که هر روز سعی کنم مهارش کنم :) اگه تلاش کنم به نظرتون میتونم برای همیشه ترکش کنم . یا اینکه شما خسته نمیشید که مجبورید هر روز تلاش کنید برای انجام ندادنش
دارای دیدگاه ژوئیه 13, 2023 توسط mehdi_mishavereh74 حرفه ای (2,260 امتیاز)
بزن داداش عذاب وجدان نداره که به خودت سخت نگیر
پاسخ داده شده ژوئن 3, 2023 توسط بی نام
سنت که بالا بره میفهمی اشتباه کردی با عوارضش روبرو میشی
دارای دیدگاه ژوئن 3, 2023 توسط ناشناس
می‌دونم. واسه همین تصمیم دارم که ترک کنم.
دارای دیدگاه ژوئن 3, 2023 توسط بی نام
پس انجام نده
پاسخ داده شده ژوئن 3, 2023 توسط MBN حرفه ای (10,780 امتیاز)
یه راهکار بت میدم

هیچ ربطی هم نداره که مذهبی باشی یا نه

نماز بخون

و خودتو مجبور کن که بخونی

این راه سختیه و خیلی جاها کم میاری و نمیتونی کنترل کنی

ولی ناامید نشو که طبیعیه

یک ماه که بگذزه میفهمی که به خاطر نمازت و به خاطر خجالتت از خدا خیلی وقته تکرارش نکردی

واین عالیه !
دارای دیدگاه سپتامبر 10, 2023 توسط dong_yeon حرفه ای (260 امتیاز)
این چی کص میگه این وسط،باید بگم خود ارضایی کار طبیعی انسانه که خود همین خداتون به انسان داده.
دارای دیدگاه سپتامبر 10, 2023 توسط ناشناس - boy ممتاز (100 امتیاز)
@dong_yeon یه‌مقدار با ادبیات بهتری می‌تونی بگی.
پاسخ داده شده ژوئیه 7, 2023 توسط بی نام
اصلا سمت چیزای تحریک کننده نرو مثل فیلم یا رمان های اروتیک‌ هر وقت تحریک شدی ۱۰ دقیقه فقط ۱۰ دقیقه سریع خودتو سرگرم یه چیز دیگه کن این ۱۰ دقیقه تایم طلائیه یا برو با دوستان حرف بزن یا دوش آب سرد بگیر خلاصه یه کاری کن از سرت بپره من خودم تازه خودارضایی‌ رو ترک کردم
دارای دیدگاه ژوئیه 7, 2023 توسط ناشناس
سلام. ممنون از توضیحاتت.
با اینکه بیش از یک ماه از این سؤالم می‌گذره، ولی متأسفانه هنوز نتونستم ترکش کنم و همچنان درگیرشم هرچند که دیگه واقعاً تصمیم گرفتم ترکش کنم و الان دو روزه پاکم.
دارای دیدگاه ژوئیه 8, 2023 توسط بی نام
یه سوال . الان که ترکش کردید دیگه سمتش نرفتید ؟ یا دوباره به کلتون نمیزنه برید سمتش ؟ اگه اره خب چجوری هی هر روز مقابله میکنید با این موضوع :) من دقیقا از همین خسته شدم که هی تلاش به ترک میکنم اما دوباره برمیگرده
پاسخ داده شده ژوئیه 13, 2023 توسط mehdi_mishavereh74 حرفه ای (2,260 امتیاز)
من با ۲۸ سال سن بهت میگم انقدر سخت نگیرعیب نداره بزن هفته ای یکی دوبار خدا بهت نیاز جنسی داده وقتی پارتنر نداری باید بزنی دیگه فقط حواست باشع پورن نبینی که اعتیاد آوره و حالت وسواس گونه نگیره خود ارضایی هات
پاسخ داده شده سپتامبر 10, 2023 توسط dong_yeon حرفه ای (260 امتیاز)
خب ببین خود ارضایی یه کار عادی انسانه،اگه به اندازه باشه،من دخترم پس راه حلی برای ترکت ندارم فقط خواستم بگم توبه و دعاا کار احمقانه ایه،اینا همشون جزعی از بدنته،فقط چون افکار مردممون قدیمیه اینا خوب جا نشدن.
دارای دیدگاه سپتامبر 10, 2023 توسط ناشناس - boy ممتاز (100 امتیاز)
@dong_yeon سلام. من همون کسی هستم که این سؤال رو پرسیدم. ممنون که جواب دادی. ولی باید بگم که حرفات اشتباهه و باهات مخالفم. بهت می‌خوره آدم بی‌اعتقادی باشی و احتمالاً در دستهٔ کسایی هستی که فکر می‌کنن که دین خرافاته. باید بگم که اینطور نیست. درسته که خرافات قاطیِ دین شده، ولی این که کل دین افکار قدیمیِ مردم و خرافات باشه نادرسته. شاید الان بهم بخندی ولی چیزهایی میگم که امیدوارم یه‌ذره تغییر کنی.

اول از همه در مورد خودارضایی، در آیات ۵، ۶ و ۷ سورهٔ مؤمنون، خودارضایی یک کار ناپسند اعلام شده:
و كسانى كه پاكدامنند، مگر در مورد همسرانشان يا كنيزانى كه به دست آورده‌اند، كه در اين صورت بر آنان نكوهشى نيست. پس هر كه غیر از اين جويد، آنان از حد درگذرندگانند.
این آیه به‌صراحت اعلام کرده که ارضای شهوت جنسی فقط با همسر یا کنیز مشکلی نداره و هر کس غیر از این رو جوید، از گناه‌کاران است.
البته حالا اگه به قرآن می‌خوای بگی افکار قدیمی مردم یا خرافات، طبیعیِ چون آدم بی‌اعتقادی هستی. ولی بذار چیزهایی رو بگم تا شاید یه‌ذره تغییر کنی.

گفتی که توبه و دعا کار احمقانه‌ایه، خب منم متأسفانه یه‌ذره اینطوری فکر می‌کردم. ولی اتفاق عجیبی افتاد که نظرم کلاً عوض شد و امیدوارم نظر تو هم عوض بشه. حدود سه یا ۴ روز پیش بود که نصف شب نزدیکای صبح بیدار شدم و دیدم واقعاً شهوتی هستم. چون قبلش هم یه خواب جنسی دیده بودم. خب راستش از اونجایی که دیگه از ترک این کار ناامید شده بودم و عملاً به زبان خودمونی رَد داده بودم (!)، پس همونجا دست به خودارضایی زدم. بعد که تموم شد، ۱۰ دقیقه یا یک ربع بعدش، دوباره بازم خودارضایی کردم. با خودم گفتم خب آب که از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب :) و این دوتا خودارضایی با فاصلهٔ ۱۰ دقیقه پشت سرهم، برام بی‌سابقه بود. همیشه اگر هم می‌خواستم دوبار تو یک روز خودارضایی کنم، با فاصلهٔ حداقل ۲ یا ۳ ساعت بود. خب، بعد که خودارضایی دوم رو هم انجام دادم، دیدم دیگه کامل صبح شده و بیدار شدم. کاملاً ناامید شدم و راستش رو هم بگم یه‌مقدار اعتقاداتم لکه‌دار شده بود. من آدم واقعاً مذهبی‌ای بودم (و هنوز هستم و خیلی اعتقادم بیشتر هم شده که در ادامه معلوم میشه چرا) ولی این موضوع تمام روح و روانم رو تحت تأثیر قرار داده بود. صبح چون چندجا خودم و پدرم کار داشتیم، با هم رفتیم بیرون کارهارو انجام دادیم و بعد برگشتیم خونه. وقتی برگشتیم، من با ناامیدی رفتم توی اتاقم و روی تختم نشستم. یه‌دفعه‌ای به‌طور کاملاً اتفاقی، یکی از آیه‌های قرآن که پدرم داشت توی گوشیش گوش می‌کرد به گوشم خورد. اون آیه هیچ‌ربطی به شهوت جنسی یا خودارضایی یا از این چیزا نداشت، ولی چون به‌نظرم آیهٔ قشنگی اومد، رفتم توی گوگل سرچ کردم و خیلی اتفاقی به یک وبلاگ توی اینترنت برخوردم که نویسندش در مورد درمان بعضی از مرض‌ها با قرآن توش نوشته بود. یه‌قسمتی نوشت بود که: مصونیت از شهوت جنسی و جلوش یه قسمت از آیهٔ ۳۳ سوره یوسف رو نوشته بود:
ربِّ إِلَّا تَصْرِفْ عَنِّي كَيْدَهُنَّ أَصْبُ إِلَيْهِنَّ وَأَكُنْ مِنَ الْجَاهِلِينَ
یعنی خدای بزرگ، اگر نيرنگ آنان را از من بازنگردانى، به سوى آنان خواهم گراييد و از نادانان خواهم شد :( ....
من از اونجایی که اعتقاداتم یکم لکه‌دار شده بود، خب خیلی باورم نشد، ولی گفتم حالا بذار امتحان کنم امتحانش که ضرر نداره، و بعد اون آیه رو توی گوشیم ذخیره کردم و همیشه می‌خونم. بعد تأثیر عجیبش رو دیدم. من همیشه توی روز ۲ یا ۳، به‌شدت شهوتی میشدم، اما الان روز ۴ هستم و حتی یک سر سوزن شهوت جنسی حس نمی‌کنم!!!!! :))
برای اینکه طولانی نشه، همینجا تمومش می‌کنم، ولی اتفاقات دیگه‌ای هم برای خودم افتاده که اگه مایل بودی برات توضیح میدم.
دارای دیدگاه اکتبر 4, 2023 توسط رضا. حرفه ای (1,060 امتیاز)
تو داستان نویس خوبی میشی. به جای اینکه بیای اینجا برو تو مسجد از این آخوندا یه کم داستان بیشتر یاد بگیر
پاسخ داده شده اکتبر 4, 2023 توسط رضا. حرفه ای (1,060 امتیاز)
اولاً اگه میتونی نزن . ثانیا این یه چیز طبیعیه نمی‌تونی باهاش بجنگی. پس خودتا زیاد اذیت نکن
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,437 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 219 بازدید
1 پاسخ 77 بازدید
سوال شده 9 فوریه 2024 در آموزش جنسی و زناشویی توسط AN UNKNOWN PERSON ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 369 بازدید
1 پاسخ 153 بازدید
...