مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

میشه کمکم کنید ممنون

100 بازدید
سوال شده اوت 4, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
من بایه اقای ۲۱ ساله اشنا شدم که ایشون کاملا مذهبی هستند و میگن که من حجاب کنم چادر بپوشم با پسر نگم نخندم حرف نزنم شوخی نکنم چون ایشون غیرتین ولی من این رفتارشو نمی‌پسندم چون محدودم میکنه . چون خودش زنگ زده ب خاهر من و باهاش حرف زده نامزد خاهرم میره بهش میگه زنگ نزن  اینم زورش میاد و حتی نمیخاست ب من بگه و نامزد خاهرم گفت بهم و منم ناراحت شدم که چرا باید زنگ خاهر من بزنه چ علتی داره اصلا. اگر جایی یخام برم میگه نرو بیا بامن بریم بیرون یا اگر با دوستام میخام برم میکه منم میام از دور هی میکه چی پوشیدی چیکار میکنی عکس بده و فلان و اینکوری دارع کنترلم میکنن و محدود . من باعقایدش مخالفم و نمیتونم کنار بیام بهشو گفتم ما بدرد هم نمیخوریم اما ول نمیکنه برع و هی ازم میخاد جایی نرم و بااون برم بیرون اما من نمیتونم هی بقیرو بپیچونم و اصلا نم درک نداره . کات کنم یا نه . یا چیکار کنم بره از زندگیم خستم کرده تو این یک ماه
1 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 4, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساساتی که دارید قابل احترام هست اما خب در این مسیر رابطه شما بیان می کنید که با افکار و سبک رفتاری و شخصیتی ایشان هماهنگی ندارید و برایتان احساسات ناخوشایندی را به دنبال دارد و خب در این مسیر این میزان کنترل گری به نظر بیش از یک غیرت و یا دوست داشتن می باشد و می تواند نشان از بعد شخصیتی ایشان داشته باشد .

در کنار اینکه در این مسیر انچه اهمیت دارد این است که شما برای قسمت خودتان تصمیم گیری کنید چون اگر بخواهید دائم تمرکز خود را بر این رابطه و سبک رفتاری ایشان بگذارید خب این باعث می شود که فشار روحی زیادی را خودتان تجربه کیند .

در هرصورت ایشان شما را اینگونه که هستید نمی پذیرند و خب این واضح می باشد و سوال این است که شما می خواهید با فردی به این شکل سبک رفتاری و شخصتی ارتباط برقرار کنید در کنار اینکه شما می توانید برای قسمت مربوط به خودتان تصمیم گیری کنید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,688 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 89 بازدید
2 پاسخ 389 بازدید
1 پاسخ 670 بازدید
3 پاسخ 5,950 بازدید
0 پاسخ 118 بازدید
سوال شده اوت 16, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 118 بازدید
1 پاسخ 198 بازدید
...