مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مادر دوستم خیلی رو اعصابه

249 بازدید
سوال شده نوامبر 23, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
سلام من با همه دوستام قطع رابطه کردم مونده به دوستم که اصلااااااا اصلاااا آدم پایه ای نیست یعنی از اونا که باید یه هفته برنامه بچینی تا برین...حالا قرار شد هفته دیگه بریم پارک بعد این مامانش هم میاد، خیییییلی رواعصابه آخه یعنی چه که ما تا یه قدم برمیادریم مامانش هم پشت سرمون راه میوفته یا یه بار قبلا هم رفتیم پارک مامانش عین یه سرباز دور پارک میچرخید و یه محوطه مشخص کرده بود که از اون طرف دورتر نشیم..من با اون دوستام که میرفتیم بیرون میرفتیم کافه بعد از راه کافه میرفتیم یه بستنی فروشی تو بازار قدم میزدیم...بعد با این دختره که میدم انگار پادگانه مامانش، واقعا اینجوری اعصابم خورد میشه،
بهم گفت مامانت میاد؟ گفتم نه،چرا بیاد؟ گفت چون اگه مامانش تنها باشه حوصله اش سر میره بعد مجبوریم زود بریم! (هنوز جوابش رو ندادم)
آخه یعنی چهههههه
خواستم بپیچونمش که نمیتونم بیام ولی گفتم اونم گناه داره تقصیر خودش نیست که مامانش اینجوری رو مخه
نمیدونم
1 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 24, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

اینکه شما تمایل داشته باشید که با همسالان خودت ارتباط داشته باشی الا چیز بدی نیست و مخصوصا در سنین نوجوانی این تمایلات برای بودن با همسالان بیشتر تجربه می شود اما در این مسیر شما نیاز است که در احترام به احساسات و تمایلات و هنجارهای خانوادگی خود به احساسات و هنجارهای خانوادگی فرد مقابل نیز توجه کنید در هرصورت اگر بخواهید هنجارهای خانوادگی آنها را تغییر بدهید خب این هم می تواند بر روند ارتباطی شما تاثیر بگذارد و هم با واکنش خانواده او همراه شود.

شما می توانید با این فرد رابطه نداشته باشی اما اگر قرار بر ارتباط هست نیاز است که شرایط فرد مقابل را در نظر بگیرید و با احترام برخورد کنید تا بتوانید از زمان هایی که برای باهم بودن وجود دارد استفاده کنید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,991 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 441 بازدید
سوال شده نوامبر 1, 2021 در مشاوره تحصیلی توسط سامان
3 پاسخ 218 بازدید
1 پاسخ 199 بازدید
سوال شده ژان 29, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط S...
1 پاسخ 214 بازدید
سوال شده می 20, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
3 پاسخ 240 بازدید
1 پاسخ 183 بازدید
3 پاسخ 136 بازدید
1 پاسخ 529 بازدید
1 پاسخ 348 بازدید
0 پاسخ 81 بازدید
...