مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

به کی پاپ و عشقم BTS گفت مال نوجوونان و بچگونن.:( بزرگتر شی ولشون میکنی. (T_T) واقعا فقط نوجوونا کی پاپرن؟

389 بازدید
سوال شده ژان 1, 2022 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط آرزو
ویرایش شده ژان 2, 2022
سلام.

از این همه هیت هیترا دارم دیوونه میشم. ≧﹏≦

امروز یه فامیلمون که کلا با شرق اسیا لجه نه میتونه چینو تحمل کنه نه کره نه ژاپنو و نه بقیه کشورای شرق اسیا رو و به مردم بیچارشون میگه سگ زرد هرچی هیت میتونست جلوم بار کی پاپ و BTS کرد. (ू˃̣̣̣̣̣̣︿˂̣̣̣̣̣̣ ू)

من ارمیم ولی یه وقتایی متاسفانه کم میارم.. میدونم این ضعف منو میرسونه خیلی بده..   .. (;へ:)

میگفت: کی پاپ و اون BTS جونت مال نوجوونان و بچگونن و شماها چون تو حماقت و جهالت بچگی و نوجوونیتون هستین دنبال این چیزایین. چندسال دیگه که بزرگتر شین و عقلتون بیشتر شه دیگه اینا رو ول میکنین. وگرنه هیچ ادم عاقل و بالغی دنبال این چیزا نمیره. نگاه کن همه طرفداراشون نوجوونن. اکثرا هم دخترن. طرفدار پسر کم توشون پیدا میشه.

من خودم یه دختر 15 سالم. کی پاپرا لطفا بگین چی جوابشو بدم؟ شما جای من بودین چی جوابشو میدادین؟ طفا اگه خواستین سن خودتونو بگین و بگین که دخترین یا پسر یا بگین کی پاپر بزرگتر از نوجوون میشناسین؟ اون کی پاپر بزرگتر از نوجوون دختره یا پسر؟

بقیه هیتاشم بنویسم. میگفت: خواننده های پسر کی پاپ دخترنمان و خواننده های دخترشم لخت و بی حیان. این خواننده ها میرن دنبال روابط نامشروع و زنا و همجنسبازی و شیطان پرست و کافر و مشرک اند. کلا شرق اسیا دین و ایمان ندارن. یه پیامبرم نداشتن. نه چین نه کره نه ژاپن همشون کافر اند و غذاهای گند و اشغال منزجر کننده و تهوع اور میخورن مثلا تو همین کره کیم چی میخورن که غذای تخمیر شده و فاسد شده هست. وقتی غذاهاشون فاسده مغز و فکر و فرهنگ و تمدنشونشونم فاسد میشه دیگه. کره ایا لاک پشت و خرچنگ و خوک میخورن. کلا کثیف اند. اینا این قدر خوک خوردن خودشونم شدن شبیه خوک. چشماشون این قدر بسته هست وا نمیشه. زشت و زرد اند. واسه همین با کلی ارایش میان جلو دوربین موقع ضبط موزیکای کی پاپ چون اگه بدون ارایش ببینید شون اصلا نمیتونید تحملشون کنید. ان قدر که زشت اند. کلا کره ایا چینیا ژاپنیا زرد پوستا زشتن. کره ایا و چینیا و ژاپنیا و کلا شرق اسیایی ها خنگ ترین مردم دنیان. نژادشون کم هوش و ای کیو پایینه. اما ما ایرانیا باهوش ترین مردم دنیاییم. اون وقت نوجوونای ما به خصوص دخترامون مثل خر همش دنبال اینا میرن. الان کره لاور چه خریتیه؟ کی پاپر چه خریتیه؟ زبون این شرقیا چه کره ای چه ژاپنی چه چینی و بقیشون مسخره و الکی سخت و عقب مونده در حد خط میخی ماست. حروفشون شبیه حروف انسان های عصر حجره. خواننده های کی پاپ با لباسا و ارایش و رنگ مو و جواهرات عجق وجق و غیر طبیعی و با تند تند خوندن یه شعر جوری که ادم نفهمه چی میخونن و با اهنگ عجق وجق و با شکلک و ادا دراوردن مثل میمون که مثلا رقصه یه عده بیکارو دور خودشون جمع کردن. اینا هیچ کسم از خودکشی و افسردگی نجات ندادن هر چی میگن نجات دادن دروغه چون خودشون افسردگی دارن و خودکشی میکنن. تا حالا چندتاشون خودکشی کردن. چندتاشونم افسردگی دارن. کچل اگر طبیب بود سر خود دوا میکرد. اگه میتونستن کسیو از خودکشی و افسردگی نجات بدن خودشونو نجات میدادن. اصلا این شرقیا چین کره ژاپن هیچی از خودشون ندارن. هرچی دارن از امریکاست. هواشونم از امریکاست. به جای این که دنبال اینا برین دنبال امریکا میرفتین یه ذره فکرتون باز میشد و پیشرفت میکردین. همه خواننده ها و بازیگرای کره ای کلی جراحی پلاستیک کردن که قابل تحمل شن. این کی پاپو گوش نده دیوونت میکنه چون خواننده هاشون واقعا با اون حرکات و این که مثل سگ بالا پایین میپرن و اون اهنگ ها و طرز شعر خوندن دیوونه کنندشون میتونن ادمو دیوونه کنن.
11 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 2, 2022 توسط Aysan حرفه ای (1,040 امتیاز)
ویرایش شده ژان 2, 2022 توسط Aysan
مقاله نوشتی!؟
باو بچه منم ارمیم همه هم باهام مشکل دارن برام مهم نیس نترس اگ ارمیه واقعی باشی تا اخر عمرت ارمی میمونی
پاسخ داده شده ژان 2, 2022 توسط مینا
ویرایش شده ژان 2, 2022
من دخترم 17 ساله ارمی و بلینک.

این فامیلتون نژادپرسته. نژادپرست هم از همه خنگ تر و دیوونه تره.

شرق اسیا بی دین نیستن دینای خودشونو دارن. مثل بودایی و کنفوسیوس. حتی میگن امکان داره بودا و کنفوسیوس پیامبر بوده باشن. دیناشون بعد فوتشون خیلی تحریف شده. درسته بودا هندیه ولی کنفوسیوس چینیه. درضمن اندونزی و مالزی که مردم اونام زردپوستن هم هستن که درسته دقیق بخوایم بگیم جنوب شرق اسیان ولی بازم ملل شرق اسیایی حساب میشن، مسلمون اند. مسلمون ها رو هم ایشون کافر میدونن؟

فرهنگ و تمدن شرق اسیا خیلی درست تر از فرهنگ و تمدن غرب جون ایشونه. فساد تو غرب بیشتره. بعدشم اینا غذاهایی که میخورن دینشون اجازه داده. تازه تو اروپا و امریکام خوک و خرچنگ میخورن. حتی تو امریکا مسابقه خوردن کرم زنده برگزار کردن که تو چین همچین مسابقه ای برگزار نشده. تازه تو ایرانم بعضی رستورانای لوکس هشت پا و خرچنگ و اینا سرو میکنن. تو اینترنت میتونید ببینید تو بعضی رستورانای ایرانم جدیدا از این چیزا سرو میشه. حالا که بعضی از مردم خودمونم از این چیزا میخورن دیگه یه عده از ما حق ندارن به غذای چینیا و کره ای ها گیر بدن. همون سوپ خفاش چینیا که الان گیر میدن عامل ایجاد کرونا شده(درحالی که نشده چون چینیا هزاران ساله این چیزا رو میخورن. چرا این همه مدت کرونا نبود؟) همین جوری پیش بره چند وقت دیگه تو رستورانای ایرانم پیدا میشه.
هر نژادی قشنگی های خودشو داره قرار نیست همه مو طلایی و چشم ابی باشن مثل غربی جونای ایشون که. شرق اسیایی ها خیلی هم قشنگن. ایشون سلیقه ندارن متوجه زیباییشون نمیشن.
شرق اسیایی ها خنگ ترین مردم دنیان؟؟!!!! چه حرفا! ژاپنیا خنگن که اون تنکنولوژی رو دارن؟ تلفن ژاپنی رو میز رییس جمهور امریکا جون ایشونه. کره ای ها خنگن که فرهنگشون و فیلم و موسیقیشون تو دنیا این همه طرفدار داره؟ چینی ها خنگن که اقتصادشون داره دنیا رو میگیره و بازارهای همه کشورا پر از جنسای چینیه؟  ایشون ای کیو خودشون پایینه که حقایق دنیا رو نمیفهمن.

خیلیا زبان های چینی و کره ای و ژاپنی و. .. رو یاد میگیرن. این که ای کیو ایشون پایینه و این زبان ها خیلی براشون سخته دیگه مشکل شرقی ها نیست. زبان های شرق اسیا خیلی هم قشنگن و خط هاشون زیبایی هایی داره که ایشون چون بی سلیقه اند نمیفهمن. نژادپرستی ادمو بی سلیقه میکنه.

یعنی چه که همه چیشون از امریکاست؟ الان چین که رویاروی امریکا وایستاده تو جنگ تجاری رو ایشون کور بودن ندیدن؟

معلوم شد ایشون میهن پرستم نیستن میگن دنبال شرق نرین دنبال امریکا برین. دنبال ایرانم نه.
دارای دیدگاه ژان 28, 2022 توسط فرشته
ویرایش شده ژان 28, 2022
افرین عالی نوشتی مینا جان.
این یارو میگه چین کافره؟! قبلا مثلا زمان مائو تسه تونگ بوده ولی الان دیگه نیست. داره کشور مسیحی میشه. مسیحیت مگه کفره؟!! بد نیست فامیلتون اینا رو بخونه ارزو جان. فقط امارهایی که از تعداد مسیحی های چین نوشتن فرق داره. چون هر کدوم از این سایت ها گزارششون در مورد مسیحیت در چین رو تو یه سالی نوشتن.
مسیحیان چینی از ایتالیا بیشتر است
با توجه به گسترش بسیار زیاد مسیحیت در این کشور تعداد مسیحیان چین به 54 میلیون نفر رسیده است اما ایتالیا که مرکز مسیحیان دنیا شناخته می شود تنها 47 میلیون مسیحی دارد و این بدین معنی است که ایتالیا 12 درصد کمتر از چین مسیحی در خود جای داده است.
لینک کوتاه: asriran.***/000zsw
چین در مسیر افزایش مسیحیان،با پیش بینی و افزایش رو به رشد مسیحیان در چین در چند سال آینده این کشور تبدیل به بزرگترین کشور مسیحی خواهد شد.
vocirir. wordpress. ***
در میان پنج دین اصلی، پیشرفت مسیحیت قابل توجه است. براساس آخرین نظرسنجی انجام شده توسط موسسه دین جهانی آکادمی علوم اجتماعی چین در سال ۲۰۰۹، بیش از ۲۳ میلیون مسیحی در چین وجود دارد که این تعداد بیش از سه برابر پیروان در روزهای ابتدایی تأسیس چین جدید است. در میان آنها، تعداد مسیحیانی که از سال ۱۹۹۳ به مذهب مسیحی اعتقاد داسته اند، ۷۳٫۴ درصد از کل مسیحیان را به خود اختصاص داده است و این نشان می دهد که نه تنها تعداد مسیحیان در کشور در سالهای اخیر به سرعت افزایش یافته است، بلکه سرعت توسعه نیز افزایش یافته است[۱]. اگرچه نمی توان نرخ رشد تعداد کاتولیک ها را با نرخ رشد تعداد مسیحیان به دلیل سخت گیری سیستم کاتولیک مقایسه کرد، اما تعداد فعلی ۵٫۷ میلیون کاتولیک در مقایسه با ۳ میلیون کاتولیک در روزهای اولیه تأسیس چین جدید، نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.
rahyafteha. ir
جمعيت مسيحيان در چين رو به افزايش است
گزارش‌هاي منتشر شده حاكي از آن است كه جمعيت مسيحيان چين در حال حاضر از جمعيت حزب كمونيست اين كشور بيشتر شده است. به گزارش گروه دين و انديشه "مهر"،  در حالي كه شمار پيروان كليساي دولتي چين 35 ميليون نفر اعلام شده است گفته مي‌شود كليساهاي مخفيانه اين كشور كه به صورت غيرقانوني در اختفا فعاليت مي‌كنند، داراي 100 ميليون پيرو هستند.بنا بر گزارش موسسه گفتگوي اديان ، بسياري از مردم چين پس از آن كه يكي از وابستگان و يا دوستان آنها در نتيجه دعا از بيماري كه رنج مي‌برده شفا يافته است، به مسيحيت گرويده‌اند.
mehrnews.***/x3Qzq
به دنبال رشد روز افزون مسیحیت در چین، دولت این کشور تلاش می‌کند نوعی ایدئولوژی مذهبی بر اساس آئین مسیحیت خلق کند که مسیحیت را با فرهنگ چینی در هم آمیزد و آن را با باورهای سوسیالیستی تطبیق نماید.
www.bbc.***
هر ساله نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر درچین به عنوان پروتستان غسل تعمید می‌شوند.
درشهر ونژو چین که از آن به عنوان بیت‌المقدس آن کشور یاد می‌شود، از هر ده نفر یک نفر پروتستان است.دین کاتولیک چین ازقرن هفتم میلادی چندین بار در چین راه یافت ،اکنون انجمن دین کاتولیک چین دارای یک صد ناحیه مذهبی ؛ حدود 5 میلیون پیرو و 5هزار کلیسا و سالن مذهبی ؛ 12 دانشکده الهیات است . در بیش از 20 سال گذشته انجمن دین کاتولیک چین 1500روحانی جوان را آموزش داده و بیش از یکصد روحانی به خارج از کشور برای تحصیل اعزام کرده است . از سوی دیگر این انجمن دارای سه هزار راهبه جوان و بیش از 200 راهبه با سابقه است ؛ در چین هر سال بیش از 50هزار نفر تعمید می گیرند و جمعا بیش از سه میلیون جلد انجیل به چاپ و نشر رسیده است .
مسیحیت انجیلی اوایل قرن 19 میلادی وارد چین شده و پس از سال 1950 انجمن دین مسیح چین جنبش خودمختاری و تبلیغ مذهبی را برپا کرده و از مسیحیان دعوت کرد که نفوذ امپریالیسم را از بین برده و روحیه میهن پرستی را تبلیغ کنند تا هدف مزبور تحقق یابد . اکنون شمار پیروان دین مسیح به حدود 10 میلیون نفر و تعداد روحانیان به حدود 18هزار نفر ؛کلیساها به حدود 12هزار ومحلهای اجتماعی ساده برای برگزاری فعالیت مذهبی به حدود 25هزار رسیده است.
لینک کوتاه:ferghenews.***/0000kD
دارای دیدگاه ژان 30, 2022 توسط فرشته
فقط چینی‌های مقیم کنیا نیستند که مسیحیت را در آغوش می‌کشند. یان جانسون، نویسندۀ کتاب "روح‌های چین: بازگشت دین پس از مائو"، می‌گوید که بسیاری از دانشجویان چینی مشغول تحصیل در آمریکا، استرالیا و انگلستان، مسیحی به خانه باز می‌گردند. تغییر کیش آنان، توجه را به روندی گسترده‌تر در خود چین جلب می‌کند. بنا بر برخی تخمین‌ها، چین در مسیر بدل شدن به بزرگترین ملت مسیحی جهان تا سال ۲۰۳۰ قرار گرفته است.
لینک کوتاه : faradeed.ir/000I6x
پاسخ داده شده ژان 3, 2022 توسط ازاده
لعنت به هرچی نژادپرسته.

یه ایرانی واقعی و اصیل هیچ وقت نژادپرستی نمیکنه. هخامنشیان در اوج قدرت نژادپرست نبودن. نژادپرستی در هیچ جای تاریخ ایران جایی نداشته و هنوزم در ایران جایی نداره. در فرهنگ و تمدن ایرانی هیچ جایی نداره.  ایران هرجای دنیا هر ملتی به کمک نیاز داشته باشه بهش کمک میکنه. بدون توجه به نژاد و زبان و. .. البته این کسی که میگی ایراندوستم نیس کشته مرده امریکاس.

ولی واقعا جای تاسف داره که یه همچین ادمایی بین ما ایرانی ها هستن.....
پاسخ داده شده ژان 4, 2022 توسط ماهان حرفه ای (340 امتیاز)
راستیتش من از بی تی اس متنفرم ولی فحش نمیدم سلیقه هر کس برام محترمه و به نظرم حتی اگه مث من به tentacion ک مرده علاقع داشته باشه باز هم یه big fan هستی
پاسخ داده شده ژان 4, 2022 توسط ماهان حرفه ای (340 امتیاز)
راستیتش من از بی تی اس متنفرم ولی فحش نمیدم سلیقه هر کس برام محترمه و به نظرم حتی اگه مث من به tentacion ک مرده علاقع داشته باشه باز هم یه big fan هستی در ضمن خالم  ۳۰ سالشه ولی بی تی اس فنه پس ربطی به سن نداره
پاسخ داده شده ژان 5, 2022 توسط النا
بی تی اس و کلا کی پاپ عشقن و با این حرفای یه مشت نژادپرست فرومایه حقیر عقده ای وحشی دیوونه خنگ احمق بیشعور پایین نمیان.

بی تی اس به ما روش درست زندگیو یاد میدن. این که خودمونو دوست داشته باشیم همون جوری که هستیم و به خودمون افتخار کنیم.

... ❣ 방탄소년단(BTS) ❣ ️...

 。° ゚゚° • . 。. • ° ゚゚° 。

° ℜℳ Jiท Sυgα °

゚。Jнσρє Jiмiท V 。゚

    ゚。Jυทgкσσк 。゚

        ゚・. вτઽ 。・゚

               ゚・。・゚

。゚゚・。・゚゚。

゚。IU 。゚

 ゚・。・゚

.-..-.

`·.·´



  ♡
پاسخ داده شده ژان 16, 2022 توسط کیمیا
این حرفا همش الکیه که ایرانیا باهوش ترین مردم دنیان. اینا رو تو مدرسه میگن که به ما بگن از صبح تا شب درس بخونید. شما باهوشید. میتونید. وگرنه اگه تو اینترنت سرچ کنی در مورد هوش مردم کشورای مختلف میبینی که کشورایی هستن که مردمشون از ما باهوش ترن. من دیدم جدولشو تو اینترنت. همین چینی ها و کره ای ها و ژاپنی ها از ما ایرانیا هوششون بیشتره. میتونی جدولشو خودتم تو اینترنت ببینی.
پاسخ داده شده ژان 16, 2022 توسط مانلی
ببخشید . اما خیلی حوصله داریاااا ...

منم ارمیم خیلی ها هم باهام مخالفن ولی من نظرشون برام محترمه و چیزی نمیگم معمولن ، بالاخره هر کسی سلیقه و نظر خودش رو داره، ما  که نباید به خاطر مغز گندیده * افراد دیگه حرص بخوریم که ...

به نظرم تو هم وقتی هیچی نگی اون فرد خودش میفهمه که نظرش اصلا برات مهم نیست ...

حالا خود دانی ...

سنم هم بگم 16 سالمه . big fan بودن هم سن و سال نمیشناسه ...
پاسخ داده شده ژان 31, 2023 توسط احمد اقا
بی تی اس فن ها توهین میکنن به هرکس که از بی تی اس خوشش نیاد.

کره فن ها توهین میکنن به هرکس که از کره جنوبی خوشش نیاد. فکر میکنن سلیقه همه باید مثل خودشون باشه و همه باید عاشق کره جنوبی باشند.

این هم فیلم رقص سامبا فوتبالیست های برزیلی بعد هر گلی که تو جام جهانی 2022 قطر به کره جنوبی میزدن. این کار برای تحقیر کره ای ها به بهترین نحو ممکن انجام شد. خخخخخ

کره ای ها چه حرصی خوردن سر این شاهکار برزیلی ها. خخخخخخ

حالا هم این فیلم تقدیم به همه کره فن ها تا حالشون جا بیاد. خخخخخخ

برای تحقیر و تمسخر بیشتر بی تی اس فن ها و کره فن ها نوشتن براش رقص عالی و کیوت هفت تا پادشاهمون. خخخخخخخ

*****://www.tarafdari.***/sites/all/modules/static/external/embed.php?nid=2244773
پاسخ داده شده مارس 14, 2023 توسط بی نام
سلام، متاسفم که اینطور احساس می‌کنید و از بیان نظرات منفی فامیلتون در مورد فرهنگ و هنر شرق آسیا ناراحت شده‌اید.

من فکر می‌کنم هنر و موسیقی در هر قاره و فرهنگی ارزشمند هستند و در هیچ کشوری حق داریم دیگران را بر اساس نژاد یا دین دسته‌بندی کنیم. از طرفی، موسیقی کی پاپ در اکثر کشورها جوان‌ها و نوجوان‌های فعالیت دارد و این نشان می‌دهد که این نوع موسیقی جذابیت برای آن‌ها دارد.

همچنین، افراد در هر سن و جنسیت می‌توانند خواننده‌های کی پاپ را دوست داشته باشند و این نشان می‌دهد که برای گوش دادن به این نوع موسیقی، سن و جنسیت محدودیتی وجود ندارد.

در پایان، من توصیه می‌کنم که به نظرات منفی دیگران گوش ندهید و به این چیزهایی که شما را شاد می‌کند، فکر کنید و آن‌ها را درک کنید، چون هر فردی سلیقه خودش را دارد و نباید از آن‌ها برای سلیقه‌ای که دارند، برایشان ناراحت شد.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,259 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 380 بازدید
سوال شده سپتامبر 10, 2022 در قبل از ازدواج توسط یک عدد کیپاپر و کیدرامر????????
8 پاسخ 2,036 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
2 پاسخ 114 بازدید
1 پاسخ 213 بازدید
...