مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خسته شدم افسرده شدم

87 بازدید
سوال شده ژوئیه 18, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
سلام من از اول هم همسر دوست نداشتم و با اسرار خانواده قبول کردم و خودم قانع کرده بودم و با تمام وجودم برای زندگی جنگم و هرروز مسایل پیش امد سعی می کردم خودم حالش کنم و الان دیگه خسته شدم دوتا فرزند هم دارم و فکر می کنم تمام زندگیم را وقف فرزندان و همسر کردم و الان اگه کاری انجام ندهم که حتی وظایف من نیست مثل خریدبیرون منزل، مثل بروند بچه به کلاس ... یا شکایت کنم تازه طلب کارم می شود و من را مورد شکنجه روحی قرار می دهندبه من می گوید کوتاهی می کنی خودت کردی وقتی مُردی راحت می شوی .. .
واقعا خسته شدم گاهی به این فکر می کنم که طلاق بگیرم و برام گم شدم ولی باز دلم برای فرزندان می سوزد چون اصلا با پدرش دوست نیست و همه کارشون من انجام می دهم وبه من وابسته هستند
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 19, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

ببین عزیزم قابل درک هست که این شرایط برای شما با فشار روحی زیادی همراه شده است اما در هرصورت شما در زندگی مشترک هستید و خب این مسی رکاملا دو طرفه می باشد و نیاز است که هردوی شما در کنار هم و با درک متقابل در این مسیر پیش بروید و د مورد وظایف نیز با تقسیم کردن و تعامل تصمیم گیری کنید.

چون در هرصورت اجبار و نادیده گرفتن مسیر ارتباط عاطفی و حتی جنسی بین خودتان می تواند به مرور برای هردوی شما با سطح زیادی از فشار روحی همراه شود.

در این مسیر بهتر بود در همان زمان اگر ایشان را دوست نداشتید با خانواده مخالفت می کردید چون در هرصورت هیچ فردی اجازه اجبار شما به ازدواج را ندارد اما در زمان فعلی شما ازدواج کرده اید و فرزند دارید پس بهتر است قبل از تصمیم گیری برای جدایی در این مسیر برای بررسی شرایط روحی و زندگی مشترکتان در صورت امکان با همسرتان به زوج درمانگر مراجعه کنید و حتی اگر ایشان نیز حاضر به مراجعه نیستند خود شما مراجعه کنید تا بتوانید در شرایط روحی بهتر و شناخت بهتر در مورد ادامه و یا جدایی تصمیم گیری داشته باشید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,066 سوال

27,830 پاسخ

29,382 دیدگاه

2,717 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 286 بازدید
1 پاسخ 84 بازدید
سوال شده مارس 1, 2021 در مشاوره تحصیلی توسط بی نام
1 پاسخ 37 بازدید
سوال شده 5 روز قبل در مشاوره خانواده آنلاین توسط hany.8.3.3 ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 116 بازدید
0 پاسخ 40 بازدید
1 پاسخ 66 بازدید
0 پاسخ 55 بازدید
سوال شده نوامبر 24, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط ب پ
2 پاسخ 107 بازدید
سوال شده اکتبر 26, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط خسته دل
1 پاسخ 126 بازدید
...