مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

به کمک نیاز دارم احساس تنهایی شدید میکنم و مدام بخاطرش گریه میکنم و افسردم و واقعا رو زندگیم تاثیر گذاشته

166 بازدید
سوال شده ژوئیه 3, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط نیلوفر
سلام دوستان من یه دختر 25 ساله ام و  باورم نمیشه به این مرحله رسیدم که یه روزی مشکلاتمو اینجا بنویسم و تو سن 25 سالگی کسیو ندارم باهاش حرف بزنم احساس میکنم به کمک نیاز دارم من به شدت دچار حس تنهایی شدم و همش گریه میکنم بی دلیل و بخاطر بی رمق بودن و بی حوصله بودن نمیتونم خیلی از فعالیت ها مثل باشگاه یا کارای پایان ناممو انجام بدم، اصلا به خودکشی فکر نمیکنم اما واقعا دلم میخواد به طبیعی ترین روش ممکن زندگیم تموم شه چون انگیزه ای برای ادامه دادنش ندارم

من تا 2 سال پیش زندگی نرمالی داشتم یعنی تقریبا نرمال، نوجوون بودم که پدر مادرم از هم جدا شدن و اسیب شدیدی بهم وارد شد اما بعد از رفتن به دانشگاه و بالغ تر شدن با این قضیه کنار اومدم دوستای زیادی داشتم و هم تفریحات و درس و مسائل دوستانه یا عاشقانه نرمال اما دو سال اخیر هرکسی که توی زندگیم داشتم از دست دادم به هر نحوی ، مشغله زندگی ، مرگ مهاجرت دروغ و خیانت ، کم کم دوستام و اطرافیانم کمتر از 5 نفر شدن تا الان که واقعا هییچکسو ندارم. و این حس تنهایی برام کشندس چون من به شدت روحیه شاد و سرزنده ای داشتم و الان واقعا حس پژمرده شدن میکنم و وقتی یادم میاد قدیما چقدر حالم خوب بود به شدت حالم بد میشه الان واقعا توانایی ایجاد روابط دوستانه جدید یا رابطه جدیدی ندارم ، پیشنهاد شما چیه؟؟؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 3, 2023 توسط MBN حرفه ای (10,780 امتیاز)
سلام نیلوفر جان

ببین بعضیا هستن که تنهان ولی با این تنهایی هیچ مشکلی ندارن و اتفاقا خیلیم ازش استقبال میکنن ... اول از همه هم تو باید اینجوری باشی .. باید اینا رو بدونی که از دست دادن آدمای زندگیت به این معنی نیست که زندگی تو دیگه خوب نیست و همه چی بده و تو دیگه اون آدم سابق نیستی . یکم باید انعطاف پذیر باشی ... رفتن آدما از زندگیت ، تقصیر تو نبوده .. هر کدوم به یه نحوی رفتن .. اما این باعث نمیشه که تو دیگه شاد نباشی .. باید به خودت نشون بدی که بدون نیاز به کسی چقدر میتونی قدرت و نیرو داشته باشی که بتونی تو تنهایی پیشرفت و ترقی داشته باشی ... خوشحال باشی .. تفریح کنی ... بری باشگاه و روحیتو ارتقا بدی .. بری خرید و واسه خودت لباسای شیک بخری و خوب بدرخشی .. اون موقع اس که آدم های درست و حسابی هم وارد زندگیت میشن ...

من کامل میفهممت دختر ... این که الان خودت و زندگیت تو هاله ای از ابهام رفته .. دوس داری به یه خواب طولانی بری ... میخوای بخوابی و دیگه بلند نشی .. احساس تنهایی و پوچی میکنی ... و از همه مهمتر دلت اینقدر گرفته که از چشات میزنه بیرون :))))))

اینکه تو خودتو تواین موقعیت نگهداری و بزاری تمام این امواج و انرژی های منفی دور  وبرت بمونه قضیه رو بدتر میکنه ... میدونم نمیتونی و برات سخته .. ولی خودتو مجیور کن چند روز به زندگی قبلیت برگردی ... برو باشگاه مثل قبل .. برو بیرون واسه خودت بچرخ .. یا نمیدونم هرکاری که  یکم حالتو عوض میکنه ... بعد به خودت میای و میبینی که انگار حالت بهتره .. اون موقع اس که انگیزه هم میگیری ..!

بهت قول میدم خوب میشی

تو تنها نیستی رفیق !
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,067 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 214 بازدید
5 پاسخ 323 بازدید
سوال شده ژوئیه 20, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط قاتل حرفه ای ????????شایدم گنگستر???????
1 پاسخ 244 بازدید
سوال شده ژوئن 28, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط ترلان
0 پاسخ 151 بازدید
...