مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خودارضایی به شیوه نو در استانه ازدواج

1,506 بازدید
سوال شده اکتبر 29, 2019 در آموزش جنسی و زناشویی توسط امیر
سلام.
پسری 21 ساله ام. با توجه به تحصیل و کار نیمه وقت، وقت خالی و بیکاری، کم دارم. (کارم درامد زیادی نداره اما قابل قبول و دارای اینده خوبیه)
مشکل اینجاست که به خاطر فشار جنسی که بعضی وقت ها، بعد از پانزده یا بیست روز، برام پیش میاد، نیاز به رابطه دارم.
خانوادم دنبال پیدا کردن دختر مناسب هستند و خودم هم قصد ازدواج دارم. منتهی میدونم که پروسه ازدواجم حداقل یه سال طول میکشه.
از طرفی قبلا، من یه بار رابطه جنسی با یک دختر مجرد (غیر باکره) داشتم. (نامشروع) و این قضیه منو خیلی وسوسه میکنه که دوباره اینکارو انجام بدم. و برای فرار از این امر خود ارضایی میکنم(با آلت مصنوعی زنانه و اندام مصنوعی زن)
.......
به نظرتون این خودارضایی  که ناچارا فراری از رابطه نامشروع هستش رو چکار کنم؟؟
به نظر خودم، و اطرافیان، از لحاظ بلوغ عقلی و اجتماعی و اقتصادی (تجربه مناسب) به حد مطلوب رسیدم. به نظرتون وقت مناسب ازدواجمه الان؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 30, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

شرکت های تولید کننده این محصولات سعی می کنند با بزرگنمایی و جلوه دادن این موارد افراد را به سمت استفاده از آنها هدایت کنند اما بهتر است سعی کنید این نیاز جنسی را مدیریت کنید تا بتوانید در زمان مناسب به این نیازهایتان پاسخ بدهید . داشتن رابطه نامشروع هم می تواند برای شما احتمال خطر بیماری های مختلف را ایجاد کند و هم اینکه شما را به مسیری هدایت کند که تنوع طلبی و عادت های نادرست جنسی در شما شکل گیرد .

اگر از نظر اجتماعی و اقتصادی شرایط ازدواج را دارید بهتر است سعی کنید به این مسیر وارد شوید تا در مسیر بهتری به نیازهایتان پاسخ بدهید .

در این مسیر بهتر است سعی کنید برای آمادگی به اداوج استفاده از ابزارهای مصنوغی را نیز کنار بگذارید تا بتوانید * رابطه جسنی مناسب را در زمان مناسب ان تجربه کنید چون این موارد نیز می تواند آسیب هایی به همراه داشته باشد.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,007 سوال

27,682 پاسخ

29,269 دیدگاه

2,610 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 820 بازدید
3 پاسخ 410 بازدید
3 پاسخ 443 بازدید
1 پاسخ 200 بازدید
سوال شده سپتامبر 22, 2019 در قبل از ازدواج توسط مریم
3 پاسخ 1,631 بازدید
4 پاسخ 708 بازدید
...