مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

عشقم منو دوست داره

120 بازدید
سوال شده ژوئن 10, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
سلام من دختری 14ساله هستم ودو سه ماهی است که بایه پسر که اونو چند بار تو مدرسه دیده بودم وعاشقش شده بودم چت میکردم اما من بایه اسم ناشناس با او چت میکردم که بفهمم دوست دختر داره یا عاشق شده بعد از یک ماه من بهش گفتم که کی هستم ما مثل دوستای معمولی باهم بودیم بعد یه روز عصر بهم پیام دادو گفت من یه چیزی بهت میگم بهش گفتم بگو اونم گفت که دوستت دارم بعدش منم به عشقم نصبت به او اعتراف کردم ماالان باهم دوست شدیم یه ماهی هست ولی فک کنم پدرو مادرم از این مسله خبر دارن ولی من نمیتونم ازش جدا بشم اون یه پسر16ساله هست من اونو خیلی خیلی دوست دارم یعنی احساس خیلی خوبی باهاش دارم میتونم باناش دردو دل بکنم وهمه چیزو بهش بگم اولش بهش اعتماد نمیکردم ولی الان مثل چشام بهش اعتماد دارم به نظرتون این کار درستیه که من انجام میدم؟
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 10, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

 احساسات شما قابل احترام هست اما دقت کنید که نیاز است شما به شرایط سنی خودتان و فردی که او را دوست دارید دقت بیشتری کنید هردوی شما در سن نوجوانی قرار دارید و در این سن گرایش به جنس مخالف بیشتر می شود و این گرایشات با خیالپردازی های نوجوانی و تصمیم گیری های هیجانی همراه است که می تواند امکان آسیب به شما را بیشتر کند .

در زمان فعلی شما و این آقا هیچ کدام شرایط مناسب یک رابطه هدفمند را ندارید به این معنا که از نظر اجتماعی به جایگاه با ثباتی نرسیده اید از نظر اقتصادی وابسته به خانواده هستید و از نظر رشدی نیز هنوز هویت هیچ یک از شما دو نفر تکمیل نشده است و در این سن وارد رابطه شدن باعث می شود که تمرکز زیادی از هردوی شما گرفته شود و ساعت های طولانی وقت شما جهت صحبت باهم و یا فکر کردن بهم بگذرد که بر روند درسیتان نیز به مرور تاثیر می گذارد در کنار اینکه وابستگی زیادی را ایجاد می کند که باعث می شود مشکلات این روابط را نادیده بگیرید .

با تشکیل هویت و وارد شدن به اجتماع بزرگ و شناخت بیشتر احساسات خودتان در اینده ممکن است از انتخاب فعلی خود راضی نباشید و وابستگی زیادی که در این سن بین دو نوجوان ایجاد می شود باعث می شود که تصمیم گیری های اشتباه بیشتر شود .

در زمان فعلی روابط تنها می تواند دوستی باشد و نمی توانید هدفمند ادامه بدهید چون هیچ یک از شما دو نفر شرایط صحبت در مورد ازدواج را ندارید پس از تصمیم گیری خیالی در این مورد نیاز است که صرف نظر کنید .

بهتر است عزیزم در کنار اینکه به احساساتی که تجربه می کنی احترام بگذاری اما اجازه بدهی در آینده در شرایط سنی و رشدی بهتر در این مسیر تصمیم گیری کنی و در آینده اگر این آقا و شما هردو این احساس را هنوز داشتید در مورد آن تصمیم گیری داشته باشید .
پاسخ داده شده ژوئن 10, 2020 توسط وحید حرفه ای (11,580 امتیاز)
خیر کاملا کارتون اشتباهه. یا ازش جدا شید یا اینکه پدر و مادرتون رو در جریان ارتباطتون بذارید. امکان سوء استفاده یا حداقل شکست عاطفی در روابطی که بدون اطلاع والدین انجام میشه خیلی زیاده. پس مراقب باشید بازیچه نشید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,841 کاربر

سوالات مشابه
5 پاسخ 2,406 بازدید
2 پاسخ 85 بازدید
سوال شده نوامبر 27, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط ازاده
3 پاسخ 2,443 بازدید
سوال شده ژان 11, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط جنسی،عشق،خودکشی،فشار
...