مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

من یک پسر 14 ساله خود شدم که از خودم چند وقتی کوچک تره

890 بازدید
سوال شده دسامبر 29, 2020 در قبل از ازدواج توسط SMSH12e34 ممتاز (120 امتیاز)
سلام من یک پسر14 ساله هستم که عاشق دختر دایی خود شدم که چند وقتی از من کوچک تر است
من بچگی هایم را کنار دختر دایی هایم گزروندم از همان زمان دوستش داشتم ولی عاشقش نبودم ولی چند وقتی میشه که عاشقش شدم
دیشب خواب دیدم که رفتم خونشون و یک گوشه با هم نشسته ایم و او به من گفت خیلی بی تربیت شدی و سپس گفت البته نمیتونم دوری تورو تحمل کنم و خیلی دوست دارم و از این جور حرفا عاشقانه که آنجا در خواب خوشحال شدم که مرا دوست دارد
من در سر در گمی هستم زیرا نمیدانم که عاشق من هست یا خیر
چند روز پیش یک عکس درست کردم که عکس او را گزاشتم داخلش و کلمه love you هم نوشتم و دادم به دوستم که بفرسته برای خواهر کسی که عاشقشم یعنی دختر دایی دیگم و گفت که سین کرد
من اسم خودمو داخل عکس ننوشتم فقط خواستم بگم که یکی هست که عاشق خواهرته و اگر به کسی که عاشقشم نشون داده باشه بفهمه یکی هست که عاشقشه
ولی در کل نمیدونم چیکار کنم لطفا کمک کنید
2 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 29, 2020 توسط Khahar حرفه ای (27,740 امتیاز)
سلام

با توجه به سنتون و صد البته رابطه خویشاوندی که دارید بیشتر دقت کنید. البته سن شما هنوز برای درک اینجور احساسات و تصمیم برای ازدواج کم هست. البته تنها بحث سن نیست ، بحث شرایط هم هست.

ضمنا با توجه به چیزی که نوشتید متوجه شدم که شما عکس رو توسط فرد دیگری ، یعنی با شماره یکنفر دیگه ارسال کردید. دقت کنیدکه شما هر چقدر هم به افراددیگه اعتماد داشته باشید اما عکس ها جز حریم خصوصی هستند و شما اجازه ندارید بدون رضایت افراد برای دیگری بفرستید. ضمن اینکه ممکنه از اون عکس حتی اگر با حجاب باشه هم سواستفاده بشه. همین مورد نشون میده که تصمیم به ابراز علاقه از جانب شما خیلی خیلی زود هست.

در ادامه باید بعضی چیزهای رو برای خودتون مشخص کنید این که هدفتون از علاقه چیه میخواهید دوست بشید؟ ازدواج کنید یا فقط حرف بزنید؟ خانواده نباید بفهمن؟ و چرا نفهمن؟  در هر صورت امیدوارم موفق باشید.
دارای دیدگاه دسامبر 29, 2020 توسط SMSH12e34 ممتاز (120 امتیاز)
باشه ممنون دیگه برای کسی عکس نمیفرستم اما چیکار کنم که بتونم ابراز علاقه کنم؟
دختر دایی من با من صحبت نمیکنه
پاسخ داده شده دسامبر 29, 2020 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات شما قابل احترام هست شما در سن نوجوانی قرار دارید و در این سن گرایش و توجه به جنس مخالف بیشتر می شود به همین دلیل نیز شما حتی خواب های خود را ممکن است به معنای تایید بیشتر احساسات خود و یا فرد مقابل در نظر بگیرید .

بهتر است در کنار احترام به احساسات خود از ارسال  عکس های شخصی خانوادگی به دوستان خود به هر دلیلی خوداری کنید و در این مسیر اینکه حتی خواهر دختر دایی شما بداند که فردی خواهرش را دوست دارد به شما کمکی نمی کند و حتی می تواند دیدگاه اشتباهی را در مورد شما ایجاد کند که چرا عکس خواهر ایشان را به فرد دیگری داده اید .

بهتر است در کنار احترام به احساسات خود به خودتان و او فرصت بدهید تا در آینده در شرایط سنی و رشدی بهتر در مورد این احساسات تصمیم گیری کنید در این سنین وارد ارتباط شدن به هر سبکی می تواند برای هردوی شما آسیب زا باشد .

بهتر است فرصت بدهید تا به هویت کامل برسید چون در مسیر رشدی احساسات و علایق و معیارهای شما و فرد مقابل می تواند تغییرات زیادی کند در زمانی که شرایط سنی و رشدی مناسب را داشتید اگر هنوز هم همین احساسات را داشتید می توانید در مسیر رو به رشدی به این احساسات پاسخ بدهید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,209 کاربر

سوالات مشابه
6 پاسخ 1,936 بازدید
1 پاسخ 227 بازدید
1 پاسخ 495 بازدید
...