مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

دوستان و مشاوران لطفا راهنمایی کنید متشکر

114 بازدید
سوال شده ژان 10, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط فرشته
سلام وقت بخیر من با اقایی اشنا شدم هر دو همشهری ایشون شر یه مسائلی خانوادش مخالفت کردن ولی ایشون اونقدر منو میخواست با همه جنگید خودم دیدم که چقدر شب و روز تلاش میکرد و محکم موند حتی من گفتم برو ولی گفت تورو میخوام و کوتاه نمیام من نزدیک ۲۰ ساله هستم ایشون ۲۹ و تهرانن مشغول کار من رشته کارشناسی روانشناسی قبول شدم و میخواستم برم دانشگاه ولی یه شهر دیگه ایشون گفت تصمیم با خودته اگه بخوای کنار میرم ولی تو حقت بیشتر از این رشته ست میتونی تلاش کنی و دانشگاه تهران درس بخونی ولی اگه یه شهر دیگه باشی که من نمیتونم بیام خواستگاری چون دانشگاهت ۴ سال میشه همه اشناها و دبیرا میگن تو پزشکی قبول میشی چرا خودتو دست کم میگیری این اقا رو خیلی میخوام نمیتونم بعد این همه شجاعت و صداقت پشت پا بزنم و واقعا علاقه دارم بهش و میگم بعد ازدواج وقتی تهرانم برم دانشگاه تهران یا الان این رشته رو برم بخونم ؟ماعاشق همیم ایشون بچه هم نیست و منو خیلی میخواد فرد با تجربه و خیلی عاقلی هست و ییهوده حرف نمیزنه یکم راهنماییم کنید لطفا
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 12, 2021 توسط rahnema حرفه ای (1,900 امتیاز)
سلام اول امیودارم زندگی خوبی رو خدا برات رقم بزنه بعد باید دقت داشته باشی که انتخاب تو تضمین کننده یک عمر زندگی است پس باید عاقلانه و با تحقیق و راهنمایی از افراد باتجربه و یا روان شناس خبره باشد پس باید با احتیاط عمل کنی بعد از اون در انتخاب رشته به علاقه و استعداد خود نگاه کن اینکه دیگران چه میگن یا اینکه دوباره تلاش کنی تا تهران قبول بشی ممکنه آینده تو رو تحت الشعاع قرار بده. از اینها که بگذریم تکلیفت با شخصی که دوستت داره باید مشخص باشه و اگر قصد ازدواج در میان است ایشان باید رضایت خانواده اش رو به هر طرق کسب کنه و از راه درست و منطقی وارد بشه و ازدواج را نهایی کند. صرف دوست داشتن و صرف ارتباطهای مکرر ممکنه نتیجه مثبتی نداشته باشه و این ارتباط نیز محبت شما رو زیاد میکنه و در این صورت امکان تصمیم گیری صحیح را اط شما میگیرد. پس به عنوان یک پدر دلسوز توصیه میکنم در این زمینه عاقلانه قدم بردارید همچنین چیشنهاد می کنم به یک روانشناس خبره مراجعه کنید تا شما رو راهنمایی کن . بازم برایتان آرزوی زندگی آرام و عاشقانه همراه با محبت را دارم. موفق باشید.
دارای دیدگاه ژان 12, 2021 توسط فرشته
خیلی متشکرم از راهنمایی و محبت شما
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,067 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 261 بازدید
2 پاسخ 156 بازدید
سوال شده ژوئن 16, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط شادی
0 پاسخ 81 بازدید
1 پاسخ 104 بازدید
سوال شده نوامبر 5, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط سمانه
1 پاسخ 228 بازدید
1 پاسخ 233 بازدید
0 پاسخ 136 بازدید
1 پاسخ 188 بازدید
3 پاسخ 304 بازدید
سوال شده ژوئن 13, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط مریم
...