مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خسته ام از زندگی

344 بازدید
سوال شده اوت 21, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط Fagar ممتاز (120 امتیاز)
سلام خسته نباشید
من یه دختر ۱۶ ساله هستم احساس بی محبتی شدید از سمت خونواده ام دارم به طوری که گاهی که نه بیشتر اوقات حس میکنم فرزند این خونواده نیستم مخصوصاً اینکه به گفته خودشون من بعد از ۱۴ سال به دنیا اومدم‌. همیشه هوای برادرم که دو سال ازم کوچیکتره رو خیلی بیشتر دارند و توی دعوا ها همش طرف اون هستند بخدا دیگه خسته شدم. علاوه بر این خیلی سختگیر و مذهبی هستن به صورتی که من هیچ دوستی ندارم و همش مورد تمسخر دیگران قرار می گیرم. به زور چادر سرم کردن و بهم میگن نماز بخون حتی دیگه از دین هم زده شدم و علاقه ای بهش ندارم خیلی وقتا فکر خودکشی میاد توی سرم ولی از این میترسم نمیرم و دچار نقص بدن بشم و منت اینا رو بکشم اگه مطمئن باشم راهی هست که کامل باعث مرگم میشه دریغ نمیکنم.
نمیگم خونواده خیلی بدی هستن اما بازم بدی هایی دارند از اینکه همش بهم گیر میدن خسته شدم تا چیزی میگم صد نفر بهم حمله میکنن قدرت حرف زدن و دغاع از خودم رو هم حتی ندارم.
الان به صورت یواشکی یه برادر مجازی دارم که خیلی خوب و مهربونه و واقعاً جای تأسف داره برام که یه غریبه اینطور باهام خوب رفتار میکنه اما اینایی که مثلاً خونواده ام هستن خیلی بد رفتارن نسبت به من در واقع با همه خوبن به جز من.
واسه همین ترجیح میدم که بیشتر خودم تو تنهایی هام باشم و خیلی درون اجتماع نرم و حداکثر با یه نفر صحبت کنم.
من از تنهایی و بی محبتی به چت روم پناه بردم از اردیبهشت تا همین یه هفته پیش چت روم میرفتم.
ماهی ۲۰ تا ۳۰ تا رل میزدم و اخرش ولشون میکردم تا اینکه با آخرین دوست پسرم به پیشنهاد من صیغه مجازی یه ماهه خوندیم ولی بعد از اینکه بله رو گفتم متوجه شدم چه غلطی کردم و بعد از اون کلا همه چت روم ها رو دلیت کردم به دوستم هم گفتم صیغه رو فسخ کنه و به داداشم قول دادم دیگه چت نرم.
حالم داره از خودم بهم میخوره که اینقدر کثیف شدم.
من بچه درس خونی هستم و همیشه نمره ۲۰ میگیرم و بیشتر بخاطر این سرم رو میکنم تو کتاب که حواسم پرت بشه از خونواده ام و واسه این درس می خونم که یه دانشگاه خوب قبول بشم از اینجا برم که ازشون دور بشم به قول معروف دوری و دوستی.
دارم دیوونه میشم توروخدا کمکم کنید.
1 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 21, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

درک میکنم که شما می خواهید مورد توجه و محبت خانواده باش و خب این اصلا چیز بدی نیست اما خب ممکن است که مسیر ارتباطی بین شماها با مشکل مواجهه شده باشد در این مورد نیاز است که در احترام به احساسات و دیدگاهای آنها در مورد احساسات و دیدگاهای خودت و درگیری های فکری که با آن روبرو شده ای با پدر و مادر بدون حضور برادرت و حتی مقایسه خودت با او صحبت کنی نیاز است که هم آنها صحبت های شما را بشنونند و هم شما صحبت های آنها را .

در مورد این فضاها همانطور که خودت هم می دانی درگیری ذهنی زیادی برایت ایجاد می کند در کنار اینکه انتها ندارد و بیشتر برای سوء استفاده و پاسخ به نیازهای جنسی می باشد و دوام زیادی ندارد در کنار اینکه شما بدون اجازه پدر نمی توانید صیغه بخوانید و باطل می باشد پس بهتر است که خودتان را با این موضوعات درگیر نکنید.

در هرصورت این روابط با هر اسمی برادر و خواهری، رل، عشق، دوست پسر، دوست اجتماعی و... می تواند درگیری فکری زیادی ایجاد کند در کنار اینکه ارتباط با هر فردی جایگاه خودش را دارد و شما اگر در ارتباط با والدین با مشکلی مواجهه شده اید بهتر است که در همان مسیر آن را حل کنید نه اینکه جایگزنی برای آن پیدا کنید.

در سن نوجوانی گرایش و توجه به جنس مخالف بیشتر می شود اما نیاز است که شما شرایط سنیت را درک کنی چون اگر این روابط اولویت شما بشود تایم و انرژی زیادی از شما می گیرد که بر مسیر رشدیت هم تاثیر می گذارد .
دارای دیدگاه اوت 21, 2021 توسط Fagar ممتاز (120 امتیاز)
نمیشه و نمیتونم که با هاشون مشکلم رو در میون بزارم اولاً من و اونا سر هر موضوع کوچیکی دعوامون میشه باهم واسه همین سعی میکنم اصلاً باهاشون صحبت نکنم چون طرز فکر و اعتقادات مون با هم یکی نیست یعنی طرز فکر من امروزی و طرز فکر اونا قدیمی و فرسوده دوماً همون‌طور که در پیام قبل هم گفتم من در مقابل اونا نمیتونم از خودم دفاع کنم چون فقط حرف خودشونو قبول دارن
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,198 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 135 بازدید
1 پاسخ 412 بازدید
1 پاسخ 36 بازدید
سوال شده 3 مارس 2024 در مشاوره تلگرامی توسط Uhuh ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 377 بازدید
2 پاسخ 234 بازدید
0 پاسخ 62 بازدید
سوال شده مارس 12, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 226 بازدید
...